3. huhtikuuta 2010

kreisibailaus

Minä elän, olen ja hengitän. Yskin paljon, mutta hengitän silti ;) Eli elossa ollaan huolimatta kaikesta aiemmasta. Tänään bailaan koska heitin iskän ulos talosta, tai oikeastaan heitetetään Jayjayn kanssa isäin jonnekkin kavereidensa seuraan ja aloitetaan täällä meillä illanviettoa. Illanviettoomme oli tarkotus kuulua viiniä, Jasu ja Jasun R, mutta siinnutelmat muuttuivat useasti päivien aikana. Nyt iltaamme kuuluu Nina, Jayjay ja Mauski. :DD Fiilis on minulla ollut koko päivän kovinkin bailaileva joten.. katsotaan miten tässä ilta etenee XD


Jotta pääsette samaan fiilöikseen kanssani jaan Kypros-muisto biisin kanssanne. Kuvatkin on otettu seuraavan biisin soidessa. Tätä minä popitan ja paljon tänään:


Talon miehet katsovat nyt telkkaa ja mua tylsistyttää. Odotan Mauskia saapuvaksi naapurista. Kuvasinpa sitten päivän asun ja naaman. Nauttikaa!


farkkuleggarit, Veromoda
valkoinen toppi, Gina Tricot
tunika, H&M


Nyt vielä yritän näyttää tätä naamaa:


Mutta oikeasti naama ja fiilis näyttää alla olevilta kuvilta. Kreisibailausta!!!



Voin avata illan ohjelmaa hieman:
1) Mauski saapuu millä sekunnilla tahansa
2) heitetään ylimääräinen ukkeli jonnekkin
3) tullaan meille mässää pitsaa, karkkia ja poppareita
4) bailataan
5) katotaan Kummeleita <3

Luuuuuuuv it and you! Nam CIAO! <3

Ei kommentteja: