9. huhtikuuta 2010

Mun rakkaat vauvat

Ei mulla tämän tähdellisempää:
Mun vauvat pääsee talvilevolta huomenna ulkoilemaan <3 (olkaa välittämättä nassusta ja tukasta, ne tietenkin tulee laitettua huomenna jos kiireeltäni ehdin ;DD) Suunnitelmassa olisi laittaa kaverin synttäreille kuvien mukainen asu, vaikkakin olen hieman kahden vaiheilla. Kengät on pakko saada kuitenkin mukaan asuun kuin asuun, nam<3


Kyseessä on mun mailman rakkaimmat ja ihanimmat ja puspus, kengät <3

Keskustelu kaverimme synttäripukeutumisesta meni kutakuinkin näin:
"Jasmin sanoo:
 joko keksit mitä laitat huomen päälle
Nina sanoo:
 en oo ees katellu 
 kun yksin ei kiinostais
 kai se on ihan sama mitä pistää päälle.. :/
Jasmin sanoo:
 MITÄ EN VOI USKOO ET SANOT NOIN
KOSKAAN EI OO SAMA MITÄ LAITTAA PÄÄLLE 
--
Nina sanoo:
 laittaisin sen(*) jos heli ilmoittaa laittavansa oikeat bilevaatteet
 jos ei niin sit se vaaleenvioletti mekko (mikä sul on valkosena ja joka oli molemmil pääl mun synttäreil) + musta jakku (coffariin) + mustat sukkikset + jotkut törkeen ihanat korkkarit
Jasmin sanoo:
 ooo jooo
Nina sanoo:
 ne mun mustat nilkkuriumpikorkkarit tai jotkut pikku kengät
 ajattelin yhtiä harmaita tai.. jaa
 ainooa et mul ei vissii oo mustii sukkiksia muuta kuin ihan tajuttoman paksut ja ne on liian raskaan oloiset
 mut sehän nyt ei oo ongelma kun kaupat on olemas
Jasmin sanoo:
 tai sit laitat ne tappokengät ;D
Nina sanoo:
 ne vois kyl olla kans kivat mut en oikein tiedä näyttääks sukkiksien kans tyhmält
 ihan läpinäkymättömien eli paksujen kans kävi
 et ooookoo 
Jasmin sanoo:
 jepajee!!
Nina sanoo:
 mut oonks mä sit liian pommi?
 reps
Jasmin sanoo:
 no et!!! 
Nina sanoo:
 mun kengät <3
 mun vauvat
Jasmin sanoo:
 voih 
Nina sanoo:
 mun vauvat pääsee huomenna ulos"

Että näin meni se mun "vaatekriisi" ;)


Se *asu josta puhuin tuolla ylempänä on tossa alhaalla surkeena kuvana. Eli siinä ois sitten paljettihame ja mekko sidottuna solmulla paidaksi. Yks vika tossa on, noi rakkauskenkäni eivät pelaa paidan kanssa yhteen joten paita itäs vaihtaa (tai kengät...)


Rakastan mun hallitsematonta kaaosta <3 Kattokaa Erkkiä tos mun pepun takana, iiiih ;D Erkki on vähän väsyny kun joutui pitää yön mulle seuraa. Minua kun ei taas vaihteeksi kiinnostanu nukkua. Alotin lukee uutta kirjaa ja pääsin siinä jo puoleenväliin eli noin sivulle 100 :D Lisäksi tietenkin mietin kaikkea ja vaan makoilin. Noh meen vasta viiteen töihin niin sain nukkuakin itkään.

Nyt kai siivoaa tätä kaaosta ja ottaa nää bilevaatteet pois päältä :DD

Kertokaa mielipiteenne, kumpi asu näyttäisi kivemmalta?!

Ohjelmassa siis ensin Coffeehousessa istuskelua ("alottelua") ja siitä sitten baariin siirtymistä. Tietenkin rakkauskenkäni palvelisivat minua vain sisätiloissa. Ulos varmaan laittaisin jotkut perus löllö kengät kun pitkän toppatakkini kanssa korkokengissä saa aina kuulla epämukavia huuteluja pubien tupakkapaikkoilya. Hyi!

Ei kommentteja: