19. huhtikuuta 2010

Rillipöllö

Mulla on ollu tänään fiksupäivä joka tarkotti mulle vanhojen rillien käyttöä ;) Näytän noi päässä hassulta kun ei ole käyttäny niitä neljään kuukauteen. Halusin vaan vaihtelua lähtiessäni kaupungille. Tuntu aamulla ettei meikki onnistu millään joten oli helpointa piilottaa silmämeikit rillien taakse. Kaveri kaupungilla pilaili että näytän niin hassulta, että kaikki tuijottaa. Ei tyttöä saa kiusata kun on huono naama päivä!!! Tyhmä kaveri mulla vissiin ;DD


Tulin itseasiassa tänne ilmoittaakseni, että huomisesta päivästä lähtien mun päivitystahti saattaa muuttua koska mun on opittava aikatauluttamaan elämääni. Aloitan huomenna tulevan kesän ensimmäisen kesätyöni ja toinen homma alkaa varmaan tämän viikon aikana myöskin.
Huomenna polkaisen kahdeksaksi töihin ja pääsen jo ajoissa, että jos suinkin voimia (hermoja ;) ) riittää postaan mun tämän päivän piristysostokset.
En ole pitkään aikana shoppaillut ja tänään entiseen tapaan niistä sovareiden peleistä katteli ällölössöplösö-ihankauhee- tyyppi, että se ei tän shoppailuttoman kauden aikana ole muuttunut. Miksi ihmeessä kauppojen sovituskoppien peleissä näyttää aina sata kertaa pahemmalta kun normaalisti? Kai se sitten on vaan se valaistus, ahdas tila ja iholle puskeva hiki joka pilaa sen ulkonäön.
Mutta kaikesta huolimatta löysin kivoja juttuja kaappini täytteeksi ja olen niistä iloinen :)
Shoppasin voimani aivan finaaliin joten nyt on hyvä kaatua sohvalle katsomaan Huippista mehulasin kans :)
Hyvää yötä murmelit ;)

-Ninna

Ei kommentteja: