23. huhtikuuta 2010

Valivalinarinari

Heijjaa ja hellät tunteet, tai jotain sen suuntaista! ;)
Minä Ninna selvisin työharjoitusviikostani kunnialla. Olen yhtenä kappaleena vaikka fb:n tilapäivityksissäni epäilin tarvitsevani luotiliivejä ja itsepuolustukursseja työtäni varten. Katsotaan sitten kun mun harjoittelut loppuu ja olen omillani ;D Tein siis nyt viikolla kahta työtä ja vietän tällä erää vain yhden ainoan vapaan huomenna. Sunnuntaiksi menen taas töihin.


Nyt joka tapauksessa, elän, olen, hengitän ja hengaan. Pompin innoissani kun Jayjay saapuu tänään katsomaan tyttöystäväänsä. Onkohan hieman hienoa nähdä poikaa kahden viikon näkemättömyyden jälkeen, NAM ;PTämän enempää en oikeasti malta pysyä tässä paikallani vana on aivan pakko jakaa pomppimista. Kiharran tässä pidennyksiä patukoilla kun tää oma tukka on ranskalaisenletin jäljiltä hm.. kihara? :D


Itken varmaan koko kesän näitä nysäkynsiä. Töissä kynnet ei pysy edes puolta päivää kasassa vaan lähtevät ihan nahkoineen pois (eli se valkoinen plus pieni osa nahkaosaa) ja arvatakkin saatta kuinka näihin koskee. Mun esimiehellä on geelikynnet ja pärjää niillä hyvin, mutta omilla siellä ei kukaan kykene näyttämään hienolta naiselta kynsien suhteen. Eli tästä varmaan pystyi vetämään johtopäätöksen, että harkitsen tosissani niitä geelejä kynsiini koska tää ei ole kivaa.
Nyt kivaa vaatetta niskaan ja syömään pojjaan kans, nam<3 (siis se ruoka ;) )

T: neiti pinnallisuus

Ei kommentteja: