31. maaliskuuta 2010

Levoton

Taisin ihan vähän kyllästyä tähän tylsään oleskeluun ja haluan nyt tehdä jotain "normaalia". Elikkäs moikka, mie elän ihme kyllä edelleen ;) Maanantaina olin aika varma, että kuolen/häivyn töistä tän viikon aikana, mutta edelleen on painettu hiki otsalla hommia. Tänään voin töissä aika huonosti ja sainkin oloni huonontumisen jälkeen kuulla, että työpaikalla on oskennustautia liikkellä ja työkaveri oli juuri aiemmin lähtenyt kotiin oksentaen... No ihan kiva en oo viel tästä flunssastakaan selvinny. Painoin joka tapauksessa 9 tunnin päivän ylitöineen kunnialla ja toivon etten huomenna olisi kipeänä. Tänään pistin yhden tytön tekee mun hommat kun en ollut varma pystynkö juoksemaan ympäri työpaikkaa niin kuin hommani olisi vaatinut. Tein siis sen tytön hommat ja se teki mun. Sainpa siinä sitten sen tytön vihat niskaani ja jos katse vois tappaa, mua ei enää todellakaan olis. Pomolle tää järjestely oli tietenkin ok, koska tällee ei hävitty yhtä työntekijää (eli mua) kun sain ottaa hieman rauhallisemmin.


Huomenna viimeinen päivä jälleen noissa hommissa, joten toivotaan että yön aikana en sairastu. Oikeastaan en tiedä oisinko kylläkään kovinkaan pahoillani jos en pääsisi huomenna töihin, koska tää viikko on ollut sen verran rankka. Toisaalta tuo yksi päivä plus ylityöt nyt vielä menee kun tietää ettei enää tartte mennä vähään aikaan. Pääsee lepäämäänkin ihan kunnolla kun alkaa "pääsiäisvapaat". Ja saan yhen kivan pojan takas tänne suunnalle.. piih<3 ;) On taas ikävä nimittäin. Mun mielestä tää elämäntilanne tälläisenä on perusteellisen perberistä mutta sen nyt varmastikin kaikki jo tiesi :D


Sunnuntain asu:
* "kiva hiha" paita. Gina Tricot
*liivi, H&M
*farkkulegginsit, Pieces
*pitsisukkikset
(legginsien alla reikien takia)


Nauratti äsken kun laittelin noita sunnuntain kuvia koneelle. Mulla on ollu tosi huono naamapäivä tuolloin. Ne ilmeet ja yleinen olemus.. hihii! :DD Onneks olin ottanu ton missä olen tajunnut peittää kasvoni kameralla sekä yhden missä ei nassu veny ihan hirveän pahasti. Tohon kuvasarjaan kuului myöskin hienoja naamakala kuvia. Onneksi digikuvat voi hävittää kokonaan niin helposti :D

Nyt saunan kautta nukkumaan!
Moikka puput! ;)

Ei kommentteja: