8. huhtikuuta 2010

Oon jäänyt kaiken roinan alle ahdinkoon

Mulla on aivan järjetön hinku naputella teille jotakin, mutta ei ole mitään asiaa eikä varsinkaan kuvitusta.
Istun nyt vielä aamukahvilla, mutta kohta nostan peppuni penkistä ja laitan meikkiä nassuun lähteäkseni töihin. Jos kukaan ei oo vielä hoksannu niin juu mie teen Varamiespalvelulle hommia eli mun työt on keikkaluontoisia (vaikkakin saisin pidempiäkin, oon vaan niin levoton sielu että näin on parempi). Tänään lähden taas käyttämään mun ulospäinsuuntautuneisuutta. Oon vähän ehkä innoissani, jännittyneisyyden lisäks :D
Meillä(kään) ei oo leipää kun se joku-ihme-lakko on päällänsä joten en voi tehdä eväitä. Päätin fiksuna tyttönä syödä tässä ensin hieman aamupalaa ja juuri ennen töihin lähtöä lämmittää ihan oikeaa ruokaa ;) Sillä lailla selviän varmaan työpäivästä. Varaksi otan juotavaa jogurttia niin eipä ainakaan pitäis kuolla.

On varmaan todella ihanaa kuulla mun ruokavalio juttuja, mutta.. njaa! Tälläin mie olen ja tälläsen takia mun ei varmastikaan tarvitse tehdä sitä 100 asiaa minusta-juttua joka liikkuu blogimaailmassa nyt just. ;)
Kaikesta huolimatta, minusta tuntuu että lähes koko Suomi on seonnut Jenni Vartiaisesta. Jenniä raikuu joka ikisestä tuutista. Itsekin olen jo kuunnellut uuden levyn kymmeniä kertoja läpi ja opetellut sanat.. Äsken vielä Jenni oli Voicen aamussa niin pitihän se jälleen laittaa soimaa





Ps. Jasmin, ei ollu reilua käydä kattoos tota leffaa ilman mua, Myäää! Kuka mu kans lähtee? Myää!

2 kommenttia:

jjasmi kirjoitti...

anna anteeksi =( levyn paras biisi on muuten missä muruseni on

Ninna kirjoitti...

Mie en tykkää sanasta 'muruseni' ja siksi en tykkää siitä biisistä xD Jak joku murunen! Mun leivästä tippuu murusia, enkä mä kaipaile niitä! Paapa ja silleesti ;)

Ja joo-o teit ilkiästi kun katoit leffan. Olen ikuisesti katkera ;)