29. huhtikuuta 2010

nyt tarvitsen apua

Sunnuntai lähenee uhkaavasti ja pää on viel ihan tyhjä et mitä haluan kynsiini..
Muutamia vaihtoehtoja mulla jo on.

Tuollainen on yksi vaihtoehto. Paitsi että väri olisi vaaleenpunanen ja tuo viiva tuossa tulisi mustalla.


ja tuossa olisi sit ihan vaaleenpunasta...

eli glitteriä olisi tulossa joka tapauksessa. Mulla oli muutama kuva vielä lisää, mutta jostain syystä ne eivät suostu latautumaan. Ideoita otetaan vastaan. :)Kertokaan tai linkittäkää kauniiden kynsien kuvia.:) 

Mä oon niiin fiiliksissä tulevasta vapusta. Ihan mahtava porukka tulossa tänne ja hyvää ruokaa ja juomaa tiedossa! Asu on vielä yksi apua asia. Ei oo mitään hajua mitä haluan ees pukea. Tai no uudet wetlookit tahdon jalkaan. Mutta mitä niiden kanssa.? Koko mustaa en halua, punainen paita mulla oli viimeksi päällä... Voi huoh.. Noh huomenna sit paljastan mitä eksyy päälle.:)

-jasmin

Ei kommentteja: