4. huhtikuuta 2010

Paolo ja Mulan

Moi minä täällä pelleilen webbikameran ja mesen kanssa. Mulla on jälleen todella tylsää joten viihdytän itseäni ottamalla erittäin hehkeitä kuvia omasta pärstästäni. Naureskelen kaverille joka näyttää hassulle kun itse näytän niin ihanalta aina ;)


Tämän viisaan tekemisen lisäksi kaivoin jostain jemmastani kasan kyniä ja paperia. Olen oikeasti piirtänyt viimeksi kaksi vuotta sitten joten päätin ajankulukseni terästää kynänpitotaitoa. Pikkusena tylsistyessäni räpelsin kaiken maailman mallista piirtämisiä joten kaivoinpa sitten kynien lisäksi yläkaapistani Mulan-kirjan ja piirsin ihan mun näköisen olennon paperille.


Siltä puuttuu käsi kun aloin hermostumaan niiden sormien kanssa xD Kyllä mä sen vielä piirrän siihen, ei sitä noinkaan viitsi jättää. Mun piirtelyt on aina ollu niin koomisia kun ikinä en ole mitään osannut mutta mukamas osannut. Pienenä itkin kun kaverit osas sata kertaa paremmin kun mä ja kaikkien masistelujen jälkeen aloin piirtelemään yksinäni enemmän että pärjäisin muille. Yleensä piirrän kylläkin vain mallista ihan vaan kehitys mielessä. Kun en osaa ilmankaan piirtää xDDD Koulussa tykkäsin melkein eniten kuviksesta ja toi on ollu ihan kiva ajanviete joskus. Nykyään ei tule piirrettyä ja yllätyin, että sain edes jotain aikaan tänään. Naurattaa koko tuotos ja enää ei harmita etten vääntänyt sittenkään sitä kuvisdiplomia lukiossa. Se olis vaan kertonu mulle totuuden mun taidoista. Parempi elää sillä mitä äiti sanoi kun olin lapsi "Hienoa piirustus! Laitetaan se seinälle!" ;)

nolo

Ei kommentteja: