15. huhtikuuta 2010

150410

Otsikko näyttää aivan joltakin maagiselta koodilta. Ette tiedäkään minne se vie ;) No joo ihan hassu päivämäärä ja sillee.. Halvat huvit lapsella :DD

En ole jaksanut tänään kuvata kamerallani taaskaan mitään. Aamun aloitin aurinkoa ottaen jälleen ja haaveilin olevani edelleen näissä maisemissa:


Kypros oli niiiiiiin jees sillon kuukausi (?) sitten! Palaisin mielelläni vaikka välittömästi takaisin jos joku sponssais matkan ;) Matkakuumetta kärsin vaikka edelisestä on vasta näin vähän aikaa. Jotenkin en edes ymmärrä olleeni missään lämpimässä kun sain sen kuumeen tuolta ja vikat päivät sekä paluulento meni aivan ohi. Tuntuu kuin olisin vain ollut kuumeessa viikon ja houraillut koko reissun.
Löysin nuo yllä olevat kuvat kännykästäni kun siirsin kuvia koneelle. Kuvat taisin ottaa viimeisenä terve-päivänäni. Lämmintä tossa mun sunbed:lla oli arviolta 30astetta joten hemmetissä mä sinne voisin mennä takasin. Tätä mun lämpöintoilua ei ihan hirveästi auta kun tiedän toisen rakkaan tyttöni olevan Turkissa juuri nyt. Voi Mauski Mauski!!! Toivotaan että mun tyttö on ruskea minunkin puolesta kun tulee viikonloppuna takaisin Suomeen ;D
Mutta hei sain meikin tänään hieman väriä pintaan tossa meijän takapihalla. Eiks sekin ole aika kivaa? ;)
Katsellaan sitten huomenna kun räntääsataa niskaan, kuinka iloinen olen. Wippii! ;DDD


Tänään päiväni on mennyt seuraavissa tunnelmissa suurimmilta osin

Tollanen kirjekuori mulle oli tipahtanut laatikkoon. Iskä sen mulle kuljetti aurinkovoiteen tuoksuiseen olinpaikkaani. Kun sain ton käteeni en tiennyt pitäiskö mun itkeä vai nauraa, tyydyin hymyilemään varautuneesti. Kutsu tuli Mikkelin ammattikoulun (eli Etelä-Savon ammattiopiston) lähihoitaja linjan valintakokeeseen. Koe on toukokuun 5. päivä ja sain jo majoituspaikan poikaystävältä. Ajatelkaa kuinka jalomielistä ;)

Kotona oon saanu sellasta palautetta ettei todellakaan kannata mennä tonne kokeeseen, mutta kyllähän mä nyt herranjestas menen kun opiskelupaikan jostakin haluan. Jos mulle ei heru ammattikorkeasta haluamaltani linjalta paikkaa niin toi lähihoitaja kelpais vallan mainiosti (jos nyt oletetaan että sinne pääsisin). Voinhan mä aina hakea uudelleen ammattikorkeaan seuraavassa haussa, ja hakisinkin ehdottomasti jos amiksessa alottaisin. Hain siis yo-pohjaiseen ja en lähihoitajaksi ole suuntaamassa.


Viimeinen kuva kertoneekin mun suuren ja intohimoisen haaveeni. Aion tehdä oikeasti kaikkeni päästäkseni opiskelemaan toimintaterapiaa. Haluan opiskella tiettyjä aineita ja toimintaterapiassa ne kaikki on ympättynä yhteen ja siitä päivästä lähtien kun tosta linjasta sain selvää olen päivä päivältä ollut varmempi haluavani tuonne. Tänäänkin olen kahlannut tuota kirjaa läpi ja tykkään tykkään tykkään. Omituista sanoa noin oppikirjasta.. Hmm! ;DD

Haluatteko kuulla mun haaveista ja hauista tarkemmin?
Varmana joskus ohimennen manitsisin joka tapauksessa, mutta voin kyllä tehdä ihan kunnon postauksenkin haaveistani ja vaikka tosta toimintaterapiasta jos se on jollekin tuntematon ala. Kiinnostaako? :)

EDIT// Puolen tunnin metsästämisen jälkeen löysin etsimäni. Tajuntani räjähti kun tylsyydessäni laitoin kuvan kirjaa lukiessa taustalle mtv music tvn soimaan ja tämä lähti pyörimään. Uutta ja ihmeellistä!

Ei kommentteja: