16. huhtikuuta 2010

Fuchsia love

Olin eilen illalla niin innoissani uudesta huulikiillostani, että innostuin hieman kuvailemaan pinkkejä huulieni ja siinä samalla valitettavasti pärstääkin ;D Latailin tänne jo kaikki kuvatkin eilen mutta en kehdannut postata heti edellisen perään joten nyt viimein pääsen näyttämään kivoja huuliani teille ;)


Jos joskus valitin etten omista huulikiiltoa jossa olisi pigmenttiä niin nyt on nekin valituspäivät ohi. Tästä nimittäin todellakin löytyy pigmenttiä! Todellinen piristysväri tylsille päiville.
Kiilto on siis Rimmelin Fuchsia fever. Tää kiilto tuli mun mielestä sillon sen mustan kiillon kanssa samaan aikaan eli kyseessä taitaa olla vain jokin 'väliaikainen' tuote. Alennuspöydästä minä omani nappasin joten taitaa alkaa noi häviämään kaupoista pikku hiljaa. Onneksi omani on aivan uusi ja kestänee sen aikaa ennen kuin kyllästyn ;)
Mielestäni huulikiillon 'up to 6 hours' lupaus on ihan hyvä, koska kyllä toi pysyy huulilla ihan hyvin. Tietenkään kuuden tunnin kestävyydestä en edes haaveile. Mun mielestä on kuitenkin kiva lisäillä sitä väriä, tai lähinnä kiiltoa. Värin toi pitää nimittäin tosi hyvin :)


Tässä huulikiiltokuvassa oli mun mielestä jotenkin ihana tunnelma kun kaunis keltainen keinovalo teki mun vihreästä verhosta kellertävämmän.Tuli tollain vanha tunnelma ;DD
Mun pärst kuvissa aurinko vielä näyttäytyy joten valo on hieman parempi kuin huulikiilto hylsy kuvissa jotka otin vasta kymmenen aikaa illalla. Fiksuna en tajunnut päivällä siis kuvata tota kiiltoa itsessään ja asiahan oli hoidettava välittömästi :D


Mulla on tällä hetkellä tosi kivassa kunnossa iho ja nautin näistä päivistä oikein kunnolla. Kohta alkaa iho nimittäin kukkimaan kun nuo kasvit ulkona innostuvat pölyyttelemään. Mutta nyt vielä milellään liikkuu ulkosalla ihmisten ilmoilla kun ei tarvtse peittää nassua meikkien alle ja iho muutenkin tuntuu kivalta. Ihoni on superhyper kuiva ja herkkä mutta ostin ennen Kyproksen matkaa Vichyn kasvovoiteen ja olen sillä saanut kasvojen ihon tosi hyväksi.
Meikatessa nassuani myhäilen tyytyväisenä "tummia piirteitäni". On ihanan yksinkertaista meikkailla kun hiukset on tummanruskeat ja silmät samaa sarjaa. Tai en tiedä johtuuko tää helppous siitä että olen löytänyt omat värini.. :DD Nooooo hiljenen ennen kuin nolaan itseni ;)


Ps. Lipglos, I love you ;)

pari huulien ihkutus kuvaa vielä loppuun koska olen niin rakastunut ;)
Pahoittelen, mutta pääni on pumpulinen nyt ;)


PS. Eilen mainitsin että Mauski rakkaani on Turkissa. Noh heidän olisi pitänyt tulla huomenaamuna pois mutta eihän en nyt pääse tulemaan kun se kiva Islannin tulivuori päätti vähän päästellä sauhujaan. Telkkarissa sanottiin eilen että joo kyllä se tuhka pysyy päiviä jos ei jopa vuosia ilmassa. Mielenkiinnolla odotan kuinka monen vuoden päästä Pave ja Mama pääsee Suomee ;) Kunhan mun tyttö muistaa ettei ala pyykkää miehensä vaatteita niin kaikki on okei ;) Mut saatte te tulla sieltä poiskin vaikka heti, mieluiten kuitenkin elävänä eli ei lentäen nyt.

Ei kommentteja: