13. huhtikuuta 2010

Adressi kehiin


Vili Vilperi takas ruutuun! Mun ehdoton lemppari kakruna. Oon joskus vähä päälle kymmenenvuotiaana laittanu Ylelle sähköpostiakin että Vili pitää saada takas ruutuun. Mulle vielä vastattiinkin sieltä. Vastaus oli jotain, että kyseistä sarjaa on paljon toivottukkin ja tulevaisuudessa olisi suunnitelmissa kerrata noi jaksot, mutta ei niitä ole kymmenen vuoden sisällä näkyny! :(
Toinen, vähän aikuisempi sarja jonka haluisin uusintana ruutuun on Pekko Aikamiespoika :D Ne oli niin huippuja!! Yritin metsästää tossa loppu talvesta niitä jaksoja joka puolelta, mutta ei löydy :(

Näistä hienoista aiheista päivän pärstään. Heräsin yhdeksältä lähteäkseni tulevalle työpaikalleni kyselemään työvuorojani. Oli ihan mukava aamuisella suht rauhassa touhuilla kun piti vaan olla ennen yhtätoista tuossa keskustassa jonne polkee vajaan kymmenen minuuttia meiltä. Ensi viikolla tää tyttö löytyykin sitten uudesta työpaikasta ja voin kertoa että kyllä jännittää enkä tiedä jännitääkö enemmän negatiivises mielessä. Nyt vaan pitää olla avoin uudelle mahikselle eikä stressata turhia.


Väsäsin aamulla hiuksiini kalanruotoletit, mutta työpaikalla pyörähtämisen jälkeen menin kirjastoon ja viritin letit uusiksi ilman peiliä lehtisalissa joten noi näyttää nyt hieman suttuisilta ja melkein normaaleilta leteiltä :D Livenä ne näyttää hieman enemmän kalanruodolta kuin noissa kuvissa, vannon ;D
Kirjastoon menin vain kuluttamaan aikaa ja samalla etsimään joitakin kirjoja jotka sivuuttavat aihetta jota haluan ehdottomasti opiskelemaan. Olen siis laittanut nyt haut menemään ja niitä miettiessä kiinnostuin koko ajan vaan enemmän ja enemmän aiheesta. Nyt olenkin aivan intopinkeäni ja aion lukea kirjoja alaan liittyen, varsinkin jos kutsu valintakokeisiin tippuu (haluuuuuuuun!!!!). Niin siis lainasin ihan aikuisten oikeasti oikean oppikirjan, jota käytetään kouluissa, ilman minkäänlaista pakkoa. Mun ei tarvis mutta mä haluan. Vihdoin olen sata prosenttisen varma mitä haluan tehdä, tai mikä minua kiinnostaa. Voisin ehkäpä kirjoitella tännekkin joku päivä opiskeluhaaveistani, mutta nyt jääköt tähän ;)


Tietenkin sieltä tietokirja osastolta syliin tunki mukaan jälleen yksi hieman kevyempi kirjanen. Tuon aion ehdottomasti lukaista läpi (vaikka mulla on alinassa tällä hetkellä 8 kirjaa jotka kaikki aion lukea xD) ;) Ehkä 'Miehen kanssa voi elää', vaikkakaan varsinainen aihe ei ole mulle millään lailla ajankohtainen mutta onhan se hyvä ottaa vikkiä noin yleisellä tasolla ;) Hehee! Nyt persus ylös penkistä ja tekemään salaattia kun masu alkaa jo vinkumaan ruokaa.

Toivottavasti vietätte mukavan päivän vaikka aurinko ei taida ihan hirveästi näyttäytyä :)

1 kommentti:

jjasmi kirjoitti...

Tää sun postaus oli muuten numero 100!! Jihuu! Pitäisikö juhlistaa tätä? ;D