6. huhtikuuta 2010

Runollista

Heissulivei taas.! Mua surettaa tuo tämän hetkinen ilma. Siel on sumusta ja sateista. Hyi sentäs. Ja kesänhän sieltä piti tulla nyt heti. Ja minun kesäänihän ei sateet kuulu. :D

Tänään oltiin Ninnan kanssa Kouvolassa syömässä ja kirjastossa lukemassa runoja.:) Se on meidän aika tuore harrastus.:) Me ei ymmärretä runoudesta hölkäsenpölöystäkää (ompa muuten pitkä sana) mutta tykätää lukea ainakin kaikkia ihania herkkiä rakkausrunoja.:)

Tosiaan siis käytiin Kouvolassa fiestassa tänään syömässä herkkusalaatit ja pullat jälkkäreiksi.







Tuli taas masut täytee ja hyvä mieli.:) Kirjastosta ei tullut vastaan niin montaa ihanaa runoa ku joskus aikasemmin on tullu.:) Tässä olisi yksi tämän päivän löydöksestä. Kaunis kuin mikä :)

     Tahdon nukkua vierelläsi, 
tuntea kätesi ympärilläni,
kuulla hengityksesi,
tietää että olet siinä.
Tahdon herätä kuiskaukseesi,
havahtua kosketuksestasi, 
luottaa siihen, että pysyt.
Tahdon sovittaa askeleeni
sinun askeliisi,
kulkea yhtä matkaa
poikki pahojen päivien, 
halki hyvien hetkien
jäämättä jälkeen,
juoksematta edelle.
Tahdon olla siinä
ulottuvillasi, 
otettavissa omaksi.
Nättiä eikö?

Mutta asiasta kukkaruukkuun tämmöisenä olin liikenteessä.

ai mikä etukeno :D





Huomenna ohjelmassa kirppari vaatteiden hinnottelua. Ja ehkä pyykin pesuakin.:) Lauantaina teen haaveistani totta. Kaverini kävi tuossa jonkin aikaa sitten rakennekynsi kurssilla ja lauantaina hän tekee mulle kynnet. Jippiiiii!! Mä oon niin fiiliksissä tosta hommasta! Niin ja lauantaina on sitten ne synttärit ja mun vaatekriisi on kyl varmaa jo ratkastu.:) Mutta huomiseen sitten taas.heipss!

-Jasmin

Ei kommentteja: