28. huhtikuuta 2010

Puskuri maassa

Isäni halusi paskakuskiksi ja sai tytären joka on paska kuski. Tämän todistamme mahdollisesti postauksen jatkossa.
Näillä alkusanoilla morjesta teille minunkin puolestani. Tänään olen ollut töissä ja käväissyt Kouvolassa syömässä sekä kahvittelemassa Jasun kanssa. Oli ihana käväistä "ulkosalla" ja jutella.
Mukavien aktiviteettien lisäksi päivääni on kuulunut vähän kaikennäköisiä vastoinkäymisiä. Töissä lenteli kovan tuulen vuoksi kamat pitkin seiniä ja lattioita. Onneksi olin itse sivussa tuulenpuuskan iskiessä, koska muuten olisin saanut mukavan määrän rompetta naamalleni.


Toisenlaiset vastoinkäymiset jääköt mainitsematta, Jasminin ja mun ikuiseksi salaisuudeksi, mutta kuvien mukainen pienoinen "vika" on esiteltävä. Ihmeteltiin kun Kouvolasta tullessa montun jälkeen alkoi kuulumaan autoni takaosasta ihmeellistä ääntä. Olin ainakin itse aivan sydän syrjällään ja Jasminin pihassa sitten hyppäsin autosta pois katsomaan tilannetta. Ehdin jo sanomaan Jasulle etten mä ainakaan näe mitään ennen kuin nostin pääni ja näin Jasun ilmeen. Eihän siinä mitään vikaa ole tollanen pikku estettinen häiriö vain että takapuskuri on irronnut toiselta puolelta. Hehe, pikku juttu! :D


Eihän siinä muu auttanut kun soittaa auton omistajalle eli mun isälle. Kyllä hieman mietitytti miten sen asian nyt esittäis. "Moi iskä! Sellain pieni vika ois atos et takapuskuri on vähän niin kun irti" xDD oikeasti esitin asian ihan asiallisesti eikä kovin äkkipikainen isänikään sanonut asiaan mitään ihmeellistä. Sain neuvoksi sitoa puskuri jollakin kiinni johonkin. Noooo me neuvokkaat tytöthän etsittiin jotakin narua ja ensimmäinen eteen tullut oli kaksi kengännauhaa jotka sitten solmin yhteen ja kiinnitin takapaksiin. Naurettiin Jasun kanssa "melko hysteerisinä" tota viritelmää.
Asia ei tietenkään näin kirjoitettuna ole taaskaan niin hauska, mutta itse olen kikattanu tolle tosi paljon tänään. Arvattekin varmaan kuinka ihmisillä oli mielenkiintoiset ilmeet sillon puskuri maassa ajellessani. Mietin jo sillon ennen Jasun pihaa, että nyt on oltava jotain näkyvää kun ihmiset naureskeli siihen malliin ympärillä :D Hei eihän mulla muuta kun puskuri hilas maata pitkin ;)
Kotiin tullessani vaan nauroin ihan koko ajan ja tartutin sen porukoihin. Iskäkin nauroi vaikka olisin voinut lyödä vetoa saavani läksytyksen.
Asia ei ollu siksi vakava koska tämä nykyinen puskuri ei ole oikeasti ton auton oma ja se oli liimattu silikonilla kiinni kiinnikkeiden sijaan joten tippuminen oli odotettavissa. Oli vaan hieman hämmentävää kun en tietenkään osannut itse odottaa mitään tollasta. Ei mulla nyt joka päivä puskurit tipu (..hmm...?) :DD

neule, h&m
legginsit, Lindex
i-ha-nat sukat, Kyproksen ihanasta alusvaateliikkeestä <3
huivi, h&m
vyö, veromodan mekosta
kengät, Bronx

Pääasia oli että selvittiin elossa eikä autokaan ole romuna (hmm) pahasti ;D Minä muuten syytän Suur-Kouvolan teitä tästä tapaturmasta!!!! Sais niitä oikeesti hoitaa ettei ois sellasta kärrykyytiä! Murrrr!
Päiväni vietin töissä sekä syömässä noissa samoissa vaatteissa. Töissä paleli tosi tosi paljon mutta mulla on Simo, josta voin joskus postailla lisää (Simon ammatti on autonsisätilalämmitin ja olemme todella intohimoisessa suhteessa). Pomoani nauratti mun "sukattomuus ja housuttomuus" sen jälkeen kun olin sanonut olevani kylmissäni :D Okei ei vielä ole kesä, mutta mulla oli neule päällä! Ajattelin että se korvais kunnolliset sukat ja housut.. mut eipä sitä tehnyt kun lämpöä ulkona oli vain 7astetta ja tuuli oli aivan tajuttoman kova.
Mutta otan opikseni ja ensi kerralla uskon säätiedotuksia (ehkä) ;)
Nyt pesujen kautta nukkumaan, hyvää yötä :)

Ei kommentteja: