11. huhtikuuta 2010

Kevät, kuljin Kouvolan katuja, kevät..

Pakko aloittaa postaus sanoilla; eilen oli aivan järjettömän hauskaa. Itseasiassa mulla se illan naureskelu hauskuus jatkui aamusellakin kun aloin heti herättyäni muistelemaan iltaa ja bailaamaan samojen biisien tahdissa. Heräilin jo kahdeksalta enkä sen jälkeen nukahtanut kunnolla joten kympin pintaan olin aamukahvilla valmistautumassa siivoamiseen.
Univelkaa on todella todella paljon kun kolme viimeistä yötä on mennyt unien kanssa laskusuhdanteessa. Ensin nukuin vaan vähän huonosti, seuraavana yönä huonommin ja noh viime yönä saavuin neljältä kotiin :D Esimerkillinen tapaus kuitenkin kun olen viettänyt ihanaa kevätpäivää siivoillessa ja käppäillessä ulkosalla.
Jayjay saapui meille aamupäivällä ja lähdettiin Kouvolaan vain käppäilemään. Halusin limua oten jätettiin auto Kaunisnurmen Ärrälle ja lähdettiin siitä kävelemään Museokorttelin sivukatuja pitkin kaupungille markkinoille. Mukavampaa päivää saa hakea! :) (tai oikeastaan tän väsymyksen olis voinu "ehkä" poistaa tästä päivästä)


Lakkasin tossa taas jälleen kynteni kunnon viilailujen jälkeen. Tällä kertaa kynsiin pääsi valkoisen aluslakan jälkeen Rimmelin 430 Coralicious. Tykkään tosi paljon tästä korallinpunaisesta väristä varsinkin kun valkoisen aluslakan päällä se sävy tulee paremmin esille ilman monia lakkakerroksia.

Ulkonäöltäni oon ollu tosi kaukana edustavasta, mutta joskus näitäkin päiviä saa olla. Jayjay naureskeli, että näytän siltä kuin kärsisin kovasta "juhlinnan jälkeisestä olosta" kun silmäpussitkin on punertan tummat (?) mutta ei niin kyllä ole. Oon vaan aivan tajuttoman väsynyt (mutta onnellinen) :DD Kuulosti selittelylle, mutta kannattais uskoa tän kerran kun totuus seisoo siinä (reps). Mua hävettää aika paljon toi Jasun postaama kuva meistä kahdesta.. en tiedä yhtään mitä siihen nyt sanois muuta kun jär-kyt-tä-vää ja oke Jasu mä uskon sun salama tekee huonoa-teorian. Ei enää ikinä salamalla kuvia ainakaan hämärässä baarissa jossa silmät alkaa harittaa... luoja!

Nyt teemukin kanssa sänkyyn lukemaan Tuija Lehtisen Mies taskussa-kirjaa- Oon lukenu yhtenä yönä sen puoleenväliin joten tänä iltana taidan lopettaa tuon urakan ;DD

Ei kommentteja: