14. helmikuuta 2010

Ystävänpäivän ohjelma

Nyt on pakko sanoa heti alkuun, että luoja mua särkee vatsalihaksiin. Huomaan todellakin, että on ollut "yhtien kivojen" tyyppien kans jossakin ;) Oltiin tosissaan syömässä ja kahvilla tyttöporukalla kun pojat on ihan tyhmiä (T: Nina). ;)


Puolet seurueestamme mätti napaansa härkää (minä&Mauski) ja puolet taas boileria (eiku broileria).
Miks ei aina vois syödä tollasta namia ruuaksi ja tuollaisessa seurassa? :/
Ruokajuomana terveellisesti limua (ja ihan vähä vettä ehkä kanssa) ja jälkkärinä mulla oli suklaajäätelöä kinuskikastikkeen kera. Eeeeei ollu yhtään hyvää, siis ihan kamalaa kuraa!!!
En mä jaksa yhtään enempää tarinoida ruuasta koska se on syötävää ja meni jo ;)


(Vitsi mä olen kaunis! Kiitos Jasu tämänkin ikuistamisesta. Lapsen on joskus ymmärrettävä kauneutensa)


Mun lievä surunaama sai jäädä kotiin "lepäämään", koska en todellakaan halunnu miettiä tuolla ystävien seurassa niitä juttuja. Naurettiin (vai olinko se vain minä?) ihan älyttömästi typerille jutuille ja taisin käydä vessassa välillä rauhoittumassa. Mun tytöt on kivoja enkä edelleenkään anna niitä muille! ;)
Käytiin salaattien, ruuan, limujen ja jäätelöiden jälkeen vielä kahvilla Coffee housessa samalla pelaillen Unoa.
Oikeesti tunnit tyttöin kanssa oli tajuttoman mukavat ja taidan haluta piilottaa tämän muiston sydämeeni :)
Kiitos rakkaat <3

Ystävänpäivän asu:
pitkä 1/4 hihainen paita (alla), H&M
rimpsumekko, Lindex
jakku, H&M
jegginsit, GT
+ne nahkasaappaat
ranneryökkiössä Nomination, kello ja random ketju

Totesin noita kuvia katsoessa, että  
a) mun ystävät on ihania mut ei ne oikein osaa käyttää mun kameraa, rakkaudella Nina <3 ;) Meinasin laittaa esimerkkikuvaa tähän, mutta taidan jättää väliin ja vain opettaa tyttöi kuvailee munkin kameral :)
b) mun hiukset ilman pidennyksiä on ihan kamalat!!

Tulin juuri saunasta ja aion loppuillan vain löhötä näiden seurassa:

Suklaalevy ystävänpäivä lahja pojalta ja leffan ostin viikko sitten jonkun huoltsikan alelaarista :D Aion kerätä itselleni kaikkia jo hyviksi havaittuja leffoja joita voi katsella aina kun masentaa tai on pipinä. Tällä hetkellä keräiltynä on Sinkkis leffa ja tuo Paholainen pukeutuu Pradaan. Olen muuten nähnyt Sinkkuelämää-elokuvan 5 tai 6 kertaa enkä vieläkään ole kyllästynyt ;)

Skippasin Zumban kun masua kivisti niin kovasti ruokailun jälkeen eikä seuralaiseni äiti jaksanut lähteä :DD Ajattelin lihottaa itseni takaisin mun farkkujen kokoon joten liikunta on yliarvostettua! ;) No en mä oikeasti kunhan vitsailin aamulla farkkujeni kanssa ongelmoidessa ;DDD

Nyt Erkki kainaloon, leffa pyörimään ja illan lopuksi söpöt itkut tyynyliinalle ;) Taidan olla jotenkin omituisesti stressaantunut olemattomasta kun mieli pomppii xD
Oikeesti hirveän iloinen Ninna kuittaa ;DD Toivottavasti Jasu ei olis sarkastisella tuulella kun iltasel teille naputtelee :)

Ei kommentteja: