23. helmikuuta 2010

Tyhjänpäiväinen höpöttäjä

Huhuu missä kaikki on? :o
Tämä mökkihöperö täällä on poistunut kotoaan viimeksi torstaina (sali/lenkkireissua lukuunottamatta). Tänään meillä kotonakaan ei ole mun lisäksi ketään ennen viittä. Iskä on työmatkalla yön yli ja äiti töissä. Mulla ei ole koko aamupäivänä mesessäkään yhtäkään ihmistä. Oon heränny jo puoli yhdeksältä ja ehtinyt lukemaan lehdet kannesta kanteen, laiskottelemaan aamupalalla sohvalla töllöä katellen, siivoten super huolellisesti ja nyt kuolen sekä tylsyyteen että yksinäisyyteen. Siivoamiseenkin yritin kuluttaa mahdollisimman aikaa joten imuroin kahdesti, pyyhin pölyt tarkasti ja hinkkasin kaikenmaailman steariinitahroja huonekaluista eikä siltikään tohon mennyt kuin tunti. Mitä mä nyt teen kun ei mulla ole edes yhtään nälkäkään?!


En ole nähnyt yhtäkään ihmistä enkä kuullut kenestäkään mitään. Naapuritkin on hävinny kun ketään ei ole näkynyt kävelemäs ulkona. Missä kaikki on? Tää on taas tosi aavemaista!
Mulla ei ole hajuakaan mitä tekisin! Kolmelta on se työhaastattelu paikkaan jonne en tiedä haluanko oikeasti, mutta jonne pääsen 99% varmuudella. Mulla on siis noin puolitoistatuntia varattuna "meikkaamiseen" johon normisti menee noin 10 minuuttia.

Tiedän, nää mun postaukset on tyhmiä kun mulla ei oikeasti ole mitään järkevää useinkaan, mutta kyllä tämä tästä paranee kun saan sisältöä elämääni ;) Päiviini kun nykyisin ei kuulu muuta kuin kotona istumista, tanssimista, saleilua ja lenkkeilyä syömisen lisäksi :D Ja tietenkin joskus toi Jasmin kulta vierailee meillä, mutta kahvihetkemmekin ovat taas vähentyneet kun kummallakaan ei ole autoa.

Toivottavasti päivänne on mukava! Älkääkä pelätkö, ei täällä ole kaunis aurinkoinen sää niin kuin kuva antaa ymmärtää. Kuva on otettu torstaina kun olin iloinen ja aurinkokin oli ;)

Ei kommentteja: