17. helmikuuta 2010

Petin jätin ja hylkäsin

Ehehe! Huijasin selkeesti aamulla teitä. Mä en aio tehdä minkäänmoista kivaa postausta tänään enää koska tajusin huomenna olevan penkkarit ja herranjestas minähän menen juhlimaan Homppaa ja Paulinaa!!! Paapaa! Ja siis se jutun jujuhan on, että mun ainoa kyyti täältä peräkylältä lähtee noin klo 7.50 ;)

Tunnen suurta syyllisyyttä pettämisestänne joten lätkäisen nyt sitten tollaset kivat kynnet tänne. Ne oli kiva ennen kun aloin väsää pidennyksille tehohoitoi ja värei. ;) Ja hei noi kynsinauha, jos siellä on joku joka osais tehdä mulle käsihoidon niin otan mielelläni vastaan ;)

Nyt oikeesti tutii kun kello pärähtää soimaan 6.30 AAAAUUU!!!
Törkeen siistiä ABInointi- eli penkkaripäivää kaikille ABInoille! ;)

2 kommenttia:

Daphnion kirjoitti...

Mäkin olin aatellut lähteä penkkarimeininkiä seuraamaan ja nappaamaan karamelliä, mut tääl Mikkelissä on -17 pakkasta ja oon ollut kipeänä, niin ehkä on parempi, että jätän väliin. Voin vaikka muistella omia penkkareita paremman puutteessa :D

Ninna kirjoitti...

Joo täälläkin olin aamusella just jotain tollasta pakkasta mutta nyt paistaa tosi nätisti aurinko :) Olin vanhan kouluni sisällä tukemassa kavereideni juhlimista ja vaan hetken pihalla. Kävi sääliks niitä pikkuisia tyttösiä pikkumekoissaan.. :/

Omien penkkareiden muisteleminen on aina hyvä vaihtoehto ;)
Mä vaan missasin vähän omat penkkarini niin muistelu on aika haastavaa.. :( Olin n.39asteen kuumeessa ja särkylääkepöpperössä eli en oikeasti muista niistä pahemmin mitään... :(