9. helmikuuta 2010

Lisää vaaleanpunaista

Nyt minäkin starttaan kunnolla tämän arkipostaamisen täällä. Tosissaan koko päivä on väännelty blogia jollain tavalla kuntoon eikä mulle ole tullut kuuloonkaan (saati että olis ollu aikaa) laittaa mitään päivitystä postauksen muodossa.
Nyt on päivän kahveilut, palaverit ja lenkit käyty läpi joten pääsen tähän asiaan ;)

Kahvittelu asu:
* pitkä toppi, Vila
*paljettihame, H&M
*pitkä puolihihainen paita, H&M
*kengät, Bianco (pure love <3)

Huoneeni on ihan mun näköisenä tuolla taustalla , mutta ehkä me nyt pääsemme siitä asiasta yli eikä välitetä niin noista kasoista ;) Mulla tosissaan oli todellinen vaate- ja naamakriisi ennen lähtöä mutta onneksi tämän hetken luottopaitani oli tullut (vihdoin) pesusta ja ulkonakaan ei ollut sitä -25astetta jotta pystyin pomppimaan ilman varsinaisia pöksyjä. Paitsi että luulisin tuon housuvarustuksen jopa olevan lämpimämpi kuin esim. eilisen asuni pelkät farkkuleggarit jalkojen suojana. Nyt oli yhdet 100denierin sukkikset plus puuvillaiset paksut eikä yhtään palellut.


Lämpimänä pysymiseen auttaa kuitenkin parhaiten nuo alennusmyynneistä ostamani kengät. Kyllä, minä löysin viimein ne aitoa nahkaa olevat saapikkaat vanhojen tilalle. Vanhaa blogiani lukeneet ehkä muistavat kuinka mussutin nahkaisten saapikkaideni vuotavan sekä sen kuinka rikoin kyseisten kenkien vetoketjunkin vielä tässä kuukausi takaperin. Nyt on oikeasti talvisaapikkaat käytössä ja ah kuinka niitä rakastankaan. Olen jo huolissani siitä kuinka joudun ilmojen lämmetessä luopumaan noiden käytöstä. Silloin törmään seuraavaan ongelmaan, en omista minkäänlaisia sohjokakkakelien kenkiä. Kevään ajaksi siis varmaan jään kotiin... toivottavasti kesä tulisi pikaisesti ;)


Kädestä multa löytyi tänäänkin Nomination ja tuo hopeinen kello. Nuo molemmat on mulla viime päivinä ollut joka ikinen päivä ranteessa heilumassa ja niiden lisäksi vielä yleensä Kalevalan Kielo-sarjan sormus. Sormuksen onnistuin eilen lämpöhöyryissäni hukkaamaan ja toivon nyt todella hartaasti löytäväni sen tämän illan aikana. Sormushan on itse asiassa puoliksi Jasun mulle ostama yo-lahjaksi <3<3<3 :)

Näillä minä pyöräytin käyntiin B.o.L.-blogin arjen :)
-Ninna

Ei kommentteja: