18. helmikuuta 2010

Riemuidiootin tunnustukset

Mooooi! Täällä istuu ja naputtelee hyvin hyvin iloinen Ninna.
Olen herännyt tänä aamuna 6.50 ja piilottanut monsterin piirteeni aamukahvin kanssa. Kasiksi iskä heitti minut vanhalle lukiolleni katsomaan 'meijän pikku lapsosia' eli abeja. Nää penkkarit jää varmasti mun elämäni viimeisiksi, koska seuraavaan ikäluokkaan mulla ei ole mitään siteitä ;DD
Heti autosta kömyämisen jälkeen törmäsin Paluiliin ja Homppaan jotka lehmänä ja Lumikkinakin tiedetään tänään ;D Entisen luokkakaverini kanssa sitten pyörittiin tuolla koululla 2 tuntia senioreina. Lähes joka ikisellä ihmisellä koululla, oli naamassa jotakin sotkua, mutta meidät vanhukset jätettiin puhtaiksi ;) Meijän ei myöskään tarvinnu läpästä niiden virittämää esterataa, luojalle kiitos tai siis Hompalle kiitos ;)


Olin tuolla koululla niin intopinkeenä, että nyt jälkikäteen jo nolottaa. Kuvassakin esiintyy tollain super riemuidiootti joka on ehdistettu oven taakse nurkkaan. Ilmeelle selityksenä, että Käksyn kuvaillessa mua, irvistelin ton oven lasin läpi ja ööh.. irvistinpä sitten jollekkin tuntemattomalle pojalle ja katsoin sitä suoraan silmiin. Sain aika mielenkiintoisia katseita koko sen pojan porukalta. Anteeksi! :DD Meinasin tilittää mitä kaikkee noloo tein, mutta enpä taidakaan kun alko niin nyt nolottaa :DD

Nyt siirrän ajatukseni seuraavaan ihanuuteen. Näiden kaunokaisten nimi on Porto cervo ja ovat siis Vagabondin kaunokaiset. Vagabond pahoittelee syvästi nimen vääryydestä kun oikea kutsumanimi näille olisi Nina.
Nämä ovat kengät jotka näyttävät aivan minulta ja olen täysin rakastunut näihin nettisivut kertoo näille hinnaksi 79€ joten tämä likka sai juuri lisämotivaatiota työntekoon. Pystyn jo kuvittelemaan itseni käppäilemässä kaunokaiset jaloissa kesäisellä asfaltilla<3
kesä ja kengät, tänne kiitos nyt<3

Tähän on hyvä lopettaa.
-Ninna

EDIT// Onneks Käksy otti musta seuraavan kuvan jotta huomasin mun näyttävän uitetulta koiralta hyvinhoidettuine turkkeineen. Tein tosissaan eilen superhyper hoidot koko tukkaani (eli pidennyksiin kans) ja näköjään kaikki tuuheus jäi sitten sinne pesuhuoneeseen. Okei ennen iltaa tähän päähän pitää pistää suuri määrä mömmöi :DD

Tsekatkaas vielä tämä.

Ei kommentteja: