10. helmikuuta 2010

urheiluhullun keskiviikko

Enpäs sitten päässykkään sinne Ikeaan. Noh ehkä ensi viikolla sitten...
Viimeistä vapaata tässä vietetään, huomen sit taas pitäis jaksaa raahautua töihin.


Mun aamu alkoi tänään tämän merkeissä:

 

KYLLÄ minä lähdin melkein sängystä suoraan lenkkipolulle. Tarkotuksena ihan vain kevyt pieni juoksulenkki. Täytyy kyllä sanoa että kyllä se piristikin. Pitäiskö ottaa ihan tavaksi? 



Kohta puoliin tuo minun herraseni tulee noutamaan minut ja mennään mummolan kautta katsomaan KooKoon peliä. Huh, siitä tulee mukavaa katsottavaa kun D-team ottaa turpiinsa sarjakärjeltä. Joo musta saattaa paljastua aina tämmöisiä miehisiä juttuja.:D No eii... ei ne oo miehisiä juttuja. Ne on miehen tartuttamia. Itse tulee aika paljon seurattua R.n (poikaystäväni kulkee tällä nimellä sitten aina välillä täällä) kanssa. Ja kun R.n itse pelaa jalkapalloa 1-divisioonassa, niin hänen pelejä tulee seurattua aina kesäsin ja oi vitsi kohta päääsee taas katsomaan KPL'n pelejä. Pesis on oikeesti tosi mielenkiintoista!

Ohhoh menipäs urheilumaiseksi tää postaus... Anyway. Tämän näköisenä kannustamaan KooKoota.:





  
Huppari, Only
Toppi, Gina Tricot
Farkut, Jim&Jill
Kengät, Nike

Takki, icepeak
Huivi, aleksi13
Pipo, Stadiumista


Ja nämä mulla pyörii ranteessa joka päivä...
Ketju nimpparilahja R'ltä
Nomination joululahja R'ltä
Nominationin sydän myös R'ltä
Nominationin kissat tuliainen isukilta

Huomiseen sitten taaas!
-Jasmin


1 kommentti:

Ninna kirjoitti...

Miksi sie kuulostat niin normaalilta nuorelta naiselta ja mä oon vaan tälläin surkee yrittäjä ;) Oon kade! ;DDD