26. helmikuuta 2010

My life with you means everything

Meitsi peitsi joutuu varmaan kohta kattolumihommiin. Homma on kyllä perheen ukkojen (iskän ja poikaystävän) juttu, mutta kun äippä saapuu kotio niin varmaan miekin joudun nostaa laiskan persaukseni tästä ja mennä hommiin. Ajattelin kyllä keksiä jotakin fiksua jotta välttäisin nuo tyhmät ja rankat jutut.
Ehdolla tällä hetkellä
a) ruuan teko (tarviihan ahertajat ruokapalkan, eiks jeh?)
b) leipominen (no pullia ne tarttee ainakin!)
c) huoneeni siivous (ei hyvä idea... rankkaa hyi!)
d) Apua!! En tiedä!

Pomoni sanoi eilen oikein mukavasti kun puhuin noista hommista ja sanoin onnistuneeni (luulin vielä eilen näin) välttämään ne kun lähden nettituttujen miittiin lauantaina jolloin lumia meillä putsaillaan. Hän sitten nauro "Niin mä uskoinkin että olet fiksu tyttö ja pääset vähemmäl! *silmänisku*" Jos pomo sanoo noin niin... Öööh! :DD No kyllä se mut kuitenkin taas hommiin ottaa kun olen tehnyt niin hyvän vaikutuksen (reps)


Tää fiksu tyttö siis täällä yrittää kehitellä jotain kieroa suunnitelmaa olla rasittamatta suuria lihasmassojaan. Mun lihastreeni pilaantuu tollasista. Voi vielä tulla joku revähdys ja mites sitä sitten bodataan persus pyöreäks?  :O ;)
Sitä paitsi mulla on feikki punaposket, mähän näytän ihan pelleltä jos nyt viel aherran itelleni aidot tonne meikkien alle!! ;) Oon mä aika hyvä tässä selittelyssä. Ainoa ongelma on ettei nää selitykset mee oikein läpi muille kuin itelle :D
Pikkusena, joskus alle 4-vuotiaana, olin sanonu hoitotädille päivän lopuksi tapahtuvan siivoushetken aluks "En mä voi siivota kun mulla on se ATSTMA!" Ei menny läpi, jouduin siivoamaan... En ymmärrä, enkä ole ikinä ymmärtänytkään aikuisia ;DD


Pelleilykuvien ideana oli esitellä mun kiva uusi pääasia. Ostin sen eilen kun kärsin pipon&(kangas)pannan jälkeisestä hiuskriisistä. Se näyttää ihan samalta kuin mun ne nahkasaappaat. Love it! Viimeinen, erittäin valottunut kuva jopa näyttää sen pannan (ja luojan kiitos mun naamaa ei) ja siellä näkyy mun liitutaulukin 22.8.2009 kirjoitetulla tekstillä :D En ikinä muista putsata tota ja laittaa uutta. Viimeksi mulla oli se sama teksti rielusti yli 2 vuotta että katsellaan millon ton vaihdan. Siksi siel on se päivämäärä ;)

Nyt juonenkehittelyyn! C U!

Ei kommentteja: