10. helmikuuta 2010

Järkyttynyt "dementikko"

Huomenta pallurat ja anti-pallurat!
Minä täällä ihan kauhuissani istun aamukahvilla omassa "yksiössäni" koska nyt on selkeesti käynyt jotakin hurjaa; Jjasmi ei ole ollut koko aamuna koneella!!!
Jos näette Kuusankosken alueella eksyneen näköistä vaaleaa kaunotarta, viekää hänet vaikka kirjastolle ja soittakaa hänen puhelimesta löytyvään Nina-numeroon. Kiitos oikein hirveästi!
Arvaatteko että mie olen ihan eksyksis nyt kun ei olekaan kolmatta päivää putkeen Jasu tossa mesessä... :'(


Aloin miettimään mitä postausta sitä vääntäisi tänään illemmalla tänne ja satuin törmäämään Mikkelissä ottamiini webcam otoksiin. Kuvissa esiintyy Ninna 3vee (ainakin näyttää siltä) joka esittelee Jasun ja mun ystävä avaimenperää. Mie kiinnitin ton omaan puhelimeeni kun en omista avaimia :DD
Ja huomioikaa vielä toi ihana taustakuva, siinä on Enrique ja se on itse otettu kahden metrin päästä miehestä ja aaaaah *pyörtyy*

Juu no minä rauhoitun nyt. Voisin vaikka siivota, tyhjentää tiskikoneen ja lähteä kirjastoon palauttamaan kirjat. Illalla mun pitäisi jaksaa vaivautua bussilla pilatekseen... Ois ihan jees omistaa auto jos joku maksais bensat ja kaikki muutkin kulut :D Kuluista tulikin mieleen, voinko oikeesti olla niin haravapää etten saa maksettua mun puhelinlaskua? Nyt muistin ja jos alan nyt kaivamaan nettipankkitunnuksia, ehdin unohtaa mitä oon tekemäs ja sinne meni. Onkohan mulla nuoruusiän dementia tai joku muu vaiva pääs? xD

-Ninna

Ei kommentteja: