17. helmikuuta 2010

"Joku hyljeksii, joku pelekää. Joku on saanu siellä lujaa selekään"

Huomenta täältä sohvalta!
Mulla soi kello jo kasilta, mutta nukuin aika huonosti yöni joten siirsin sitä nousemista jälleen "vähän". Kampesin itseni siis ylös vähän jälkeen yhdeksän :D


Noustuani hurautin smoothien valmiiksi kahvin tippuessa. Nykyisin mulla ei oikein meinaa mennä alas mikään varsinainen syötävä aamuisin ja muutenkin noi tuoremehun kaltaiset hässäkät himottaa :D
Kun ajattelematon olen, en tajunnut ottaa nättiä kuvaa mun hienosta aamupalajuomasta vaan otin yleiskatsaus kuvan aamupalan nauttimis paikastani. Smoothiessani on tänään mansikoita, banaania ja vitamoitua appelsiinimehua. Olen siitä omituinen syöjä etten tykkää lähes ollenkaan banaanista , mutta noissa smoothiejutuissa se on lähes välttämätön. Eli tonnekin piti heittää mansikoita tosi paljon, että se banaanin pahin maku meni piiloon :D Koko hässäkkä oli vaan sellainen 'mitähän-tuolta-pakastimesta/jääkaapista-nyt-löytyy' että ei mikään super ohje :D


Eli minä olen tänään viettänyt aamuani täällä sohvalla Voicea katsoen, lehtiä lukien ja sekä kahvia että aamupalajuomaa juoden. Ilman aamukahvia en yksinkertaisesti edes halua tehdä mitään joten kahvini on nautittava mahdollisimman rauhassa. Jos kahvirauhaani häiritää, päiväni menee pilalle :DDD No ei nyt niin tosissaan. Niin kuin yllä olevasta kuvasta huomaa, olen mä ehkä naputellu tekstiviestiäkin täältä laiskapesästäni. Laitoin poikaystävälle viestin että aamu alkaa hyvin Kamydiaa kuunnellessa :D




















Jatkan tätä ihmettelyä ja mietin miten hyvitellä porukoille eilistä veristä kotiriitaa.Jos jonkin asian tämä tyttö osaa, se on riiteleminen. Ehkä mä keksin jotain söpöä tässä muutaman tunnin aikana jolla saisin anteeksi jälleen sanani (vaikkakin riidassa on aina kaksi osapuolta.. mut toinen ei taida olla sovitteleva)

Edit// Ehkäpä mun tämän hetken fiiliksiä kuvaa parhaiten seuraava mesekeskustelu jossa puheenaiheena perjantain vanhojentanssit:
 Nippeli sanoo:
 Haluutko valasta monen aikaa ne tanhuu siel kuusaal? 
 saako juoda aamukahvin perään heti keskipäiväkahvit?
 btw
| heli | sanoo:
  :D eli siis tanhuaa silloin päiväl vai illal?
Nippeli sanoo:
 päeväl
 en mää kehtoo sinne illal mennä
  :D ehkä
| heli | sanoo:
 oookei, eli 12 ne mun mielest tanssi urheilutalol
Nippeli sanoo:
 oge
 Niin onks rikollista keittää uudelleen kahvia heti amaukahvin jälkeen?
 amaukahvi :D
| heli | sanoo:
 no eiiii  :D
 keitä ihmees ;)

Eli kahvia kai sitten jälleen napaan ja päivähommiin (ehkä).

Palataan illalla! :)
Otsikko: Klamydia-Pohjanmaalla

Ei kommentteja: