22. helmikuuta 2010

I admit...

...I have an obsession.

Mun vanhaa blogia lukeneet voi ehkä muistaa kuinka olen aiemmin selittänyt täyttäneeni koneeni muistia erään kauniin neidon kuvilla. Kyseessähän on Vanessa Hudgens jonka tyyliä (ja.. no palataan loppuun myöhemmin) ihannoin suuresti. En osaa selittää mikä neidin tyylissä niin hienoa on, mutta jotenkin se vain aina iskee minuun. Kaikki arkisimmatkin kokonaisuudet näyttää tajuttoman kivoilta. Tässä muutamia asuja:


Vasen: Noi kengät nam, farkut aah ja toppi uuh! Kengät ja farkut varsinkin kelpuuttaisin kaappiini välittömästi (jos vaan farkut saatais istuu mun omituiseen kroppaani xD)

Oikea: Noista kengistä mun on varmaan aivan turha sanoa mitään jos joku siellä vähänkin minua tuntee. Täyttä rakkautta! Tuon kuvan nähtyäni ymmärsin tarvitsevani a)mustat, yksinkertaiset, kauniit korkokengät b)suorat tasaisen väriset siistit farkut c)punaisen lompakon d)mustan nahkalaukun. Olenko Helppo uhri?


Olen salaa jo vuoden ajan haaveillut haalarista jonka ehdottomasti yhdistäisin samalla lailla kuin Vanessa tuossa kuvassa. Mokkainen bikerjakkukin kaappiini kelpaisi jos sellaisen joku minulle ostaisi. Aaah! Miksi en voi olla rikas ja uida rahoissa? Tai itse asiassa se vähänkin riittäisi.. :/
Ainiin tässä unohdin vallan mainita; Noista Vanessa hiuksista näen märkiä unia! Ne on täydelliset! Näyttävät aina hyviltä vaikka olisivat millä lailla. Olen kade.

Mun kateellisuus (ja märät unet) ei kyllä lopu tuon neidon kauneuteen, hiuksiin ja tyyliin vaan lista jatkuu tällä:

Zac Efron ruudulla, Ninna kuolaa! Aaaaah! Jäin sanattomaksi tuon kuvan jälkeen jälleen.. voiko yhtä ihmistä siunata noin monella hyvällä jutulla, onko se reilua? No sallittakoon Vanessalle ;)

Muita kivoja asujuttuja joihin törmäsin noita Vanessa kuvia etsiessä:

Jessica Bielillä on kuvassa aivan ihana takki (ja okei tonkin miehestä oon ehkä ihan pikkasen kade, Justin Timberlake kun neidon mielitietty on) sekä kädessä roikkuu jo aiemmin mainitsemani musta nahkalaukku. Asu on jälleen mielestäni rento sekä siisti yhtä aikaa jota taidan arvostaa kaikkein eniten. Mulle ei oikein arkipukeutumisessa se super matchy matchy iske.

Rachel Bilsonkin kuuluu mun vanhoihin lemppareihin mitä tuohon tyylijuttuun tulee. Naiselta löytyy päältä usein juuri mun mieleistä asua. Kuvassa ei ehkä ole ihan sitä mun lempparityyliä Rachelilta mutta mukavan näköistä siltikin. Joku sanoisin tuota tylsäksi, mutta mulle siinä iskee joku ja lujaa :D

Tänään Jasu vieraili meillä kahveella ja minä istuuduin Jasminin kynsisalonkiin (eli oikeasti ihan vain omalle koulupöydälleni) kädet ojossa. Tällaista se neito sai aikaiseksi. Pahoittelen todella kuivia käsiä, pakkanen ei ole ystävä.

Koska sanoin aiemmin kärsiväni talvialakulosta julistan nyt virallisen alakulon karkoittaja biisin. Nauttikaa ja hymyilkää!!!



Kuvat: JustJarred

Ei kommentteja: