8. helmikuuta 2010

Ninnakin kuittaa

Halloota minunkin puolesta.
Äskeinen esittäytyminen oli vähän niin kuin ala Jasu joten haluan nyt itse kuumehöysyissni lisätä, että kyllä Ninna muutti vanhasta blogistansa tänne uutuutta kiiltävään ja toivottavasti hienompaan sekä aktiivisempaan blogiin. Todettiin siis, että kun minä unohtelen välillä postata ja Jasu haluaisi oman blogin "osaksi", että tää vois olla toimiva ratkaisu. Täähän on nyt mun kolmas blogi ikinä ja mua vähän niin kun kauhistuttaa. Pitäskö mun olla konkari kun olen jo näitä naputellut öö.. kaksi vuotta ja arviolta 400 postausta? Kauhistus!

 Pyydän anteeksi etiketti virhettä eli salamaa.. Antakaa anteeksi koska olen pipinä.. eiks je? ;)
Paita tossa nyt vaan piti olla pääasiana eli kipeänä haluan poikaystävän kainaloon
'I<3 my boyfrend' paita, GT

pöksyt, Zara
villatakki, GT
huivi, random
salama-ruma!

No joka tapauksessa; blogi löytyy blogilistalta (Hier, bitte!) ja mie täällä haaveilen meidän liittämisestä jopa Blogloviniin :)
Minä palailen kun palaan elävienkirjoihin :) Toivottavasti jjasmi pitää teille siihen asti seuraa :)
-Ninna

Ei kommentteja: