15. helmikuuta 2010

Smurffimaan prinsessa

Tää blogiin naputtelu on mulle nykyisin jotain käsittämättömän terapeuttista vaikka nyt täällä uudessa Jasun kanssa yhteisessä blogissa mua hävettääkin höpötellää kaikkee omaa typerää juttua mitä olen harrastanu aiemmissa blogeissani. Mun juttelut on kuitenkin niin kaukana kaikesta perus päivän asu blogien sisällöstä. En osaa puhua sistustuksesta tai muodista sen ihmeemmin vaikka varsinkin vikana mainitun hypnoosissa olenkin. Jos mut yritettäis vieroittaa tyyliblogien lukemisesta mä kiljuisin huutaisin ja potkisin, eli käyttäytyisin kuin sellainen pikku ihminen ;)

Siitä tulikin mielen eräs koominen tarina jonka varmaan poistan täältä kun alkaa nolottaa xDD
Tuossa eräs päivä sain aikaiseksi toisen keikkatyöläisen kanssa sanallisen sodan. Molemmat teki hommia ihan normaalisti ja naama peruslukemilla, mutta sanat lens. Sota syttyi siitä kun alkoi haukkumaan kaikkia jotka tykkäävät seurailla muotia. Siis enhän mä siitä sen kummemmin ois ruvennu vääntämään keskustelua, mutta kun tuo neitokainen innostui haukkumaan mun elämää (mistään mitään tietämättä) tylsäksi ja tyhjäksi. Jos mun mielestä esim ylipolvensaappaat on jees, olen muiden vietävissä koska ympärillä puhutaan niiden hienoudesta.
Eihän me tietenkään sen kummemmin, toisillemme tuntemattomat ihmiset riitaa siitä tehty, vaan lähinnä naureskellen vastattiin toistemme puheisiin. Jos sitä keskustelua tarkemmin kuunteli, pystyi kuulemaan varsinaisen tappelu. Sekin neitokainen puhui olevansa kaikkea nähnyt ja ei pikkukaupunkiimme sopeutunut aikuinen nainen, joka asuu omillaan eikä vanhempien luona niin kuin minä. Mua vaan naurattaa kuinka joku 'aikuinen kypsä nainen' jaksaa välittää toisten ihmisten elämästä. Luulis että tuollainen ihminen joka on asunut lähes koko elämänsä ulkomailla tai vähintääkin Helsingissä, olevan jotenkin avarakatseisempi, mutta ei kai sitten. Musta tuntuu käsittämättömältä , että jollakin on pokkaa alkaa haukkumaan täysin tuntemattoman ihmisen elämää parin lauseen vaihdon jälkeen. Kuulin niin käsittämättömiä juttuja 'mun elämän sisällöstä' että huh huh :D Puhun kuulema hirveän paljon poikaystävästä (No shit Sherlock, I love him), mun elämä on todella tylsää kun en ole ikinä valvonut useita vuorokausia putkeen ja suhteeni poikaystävääni/ystäviin on surkea koska emme biletä viikonloppuja läpeensä vaan vietämme laatuaikaa keskenämme, olen omituinen ikäiseni kun asun kotona vanhempien nurkissa edelleen enkä käy monta kertaa vuodessa ystävieni kanssa ulkomailla (bilettääääääääs!!!!!!) ja paljon muuta yhtä mielenkiintoista. Kaikki vedettiin niin päästä, koska en mä nyt niin paljon puhu omasta elämästäni tuntemattomalle :D Jos kysytään 'mitä teet viikonloppuna?' tai 'mitäs aiot tulevaisuudessa?' niin sori nyt vaan kun se poikaystävä liittyy mun vastaukseen jollain tavalla :D
No se siitä avautumisesta, oli vaan pakko jakaa kun naureskelin itsekseni silloin, tällöin ja tulevaisuudessa ;)
Maailma on ihmisiä pullollaan ja kaikilla on omat juttunsa ;)


Loppuun mun tän hetken superpopitus musiikkia:






Meitsi peitsi tykkäs jo pienenä söpöstelymusasta mutta kun se nykyisin on sitä jotakin normaalia nrj musiikki kamaa niin silloin se oli noi yllä olevat ;) Love it 4ever<3 ;)
Iltasella ehkäpä taas jotain "nina ja jasu on taas yhdes shoppaa"-settiä koska nyt nostan suklaasta pyöristyneen peppuni tuolilta ja menen meikkaamaan shopping touria varten :)

Ei kommentteja: