22. helmikuuta 2010

En uskonut mä milloinkaan, tän helppoo olevan.

Hei miten olis nyt ton lumentulon loppuminen?
Täällä sataa TAAS lunta ja mulla on epämääräinen (tai oikeastaan ihan määräinen) masis. Ei tälläsen pienen ihmisen energiavarasto oikeasti riitä näin pitkään talveen. Varsinkaan kun tää pieni ihminen on niin kova tuhlaamaan energiat kerralla. Plääh!
 
Nyt pliis jo loppuis tämä:

Ja alkais jo kesä. Tää on kyllä mun suusta hyvin tyhmästi sanottu koska keväthän tuo mun ihan lemppariajan mukanaan; siitepölyaika aijai <3 Super siitepölyallergikko ilmoittautuu...
No ehkä tää elämä taas nousee tästä kuopasta ja talvesta ;)
Normaalisti sanoisin "onneksi on hyvää musiikkia joka piristää" mutta nyt ei auta edes se :D Eikä kirja, koska luen huono kirjaa. Voi ei! xD
Mä alan nyt imuroimaan ja jos saan viimeisteltyä postausideani illaksi niin sitä sitten luvassa vielä :) Oli vaan pakko tulla kauhistelee kun järkytyin ikkunasta näkyvästä lumisateesta.

Jasmin varmaan palailee langoille tänään, uskoisin että kyllä täältä pitäisi eloa kuulua ;)
-Ninna

otsikko: Antti Tuisku- Jää

Ei kommentteja: