11. helmikuuta 2010

laiska ja tyhmä ja saamaton



Jaahas, sinne meni vapaapäivät. Piti tehä kaikkea mahollista, mutta mitä minä tein ? En mitään. Päivät olen kuluttanut kotona lössien. Seuraavalla kerralla sitten...

Tänään heräsin R'n luota ja herättyäni lähdin melkein saman tien ajelee kotia. Tarkotuksena pestä pyykkiä, mutta sitten isukki ilmotti et niitten kone rikki ja voiko tulla mun luo pesemään. Noh sainpa hyvän syyn olla pesemättä.:D Ne lähtee nimittäin huomenna reissuun niin olihan niitten pakko päästä pesee pyykkiä. Ja kun he lähtee reissuun se tietää sitä, että Jasminille jää auto ja talo viikonlopuksi.;) mitähän sitä keksisi Ninna?
Kuitenkin tämä aamupäivä on kulunut näitten parissa:

 
herkkuaamiainen vanilja joqurttia ja banaania


 

erittäin hyvää musiikkia


 ja taiteilua

Päivän asua ei nyt valitettavasti tule, kun olen vaan hengannut kollareissa ja hupparissa. Ja töihinkin lähen ihan vaa toppapuvussa. Huomenna sitten taas.
Huomisesta puheen ollen mulla on autokoulun 2.vaiheen ajoanalyysi. Omasta mielestäni niin turhaa kuin olla voi ja siitä pitää maksaa yli 300e... Voi elämä sanon minä.

Loppuun vielä otetta siitä mitä olen tänään popittanut kotosalla. Voisin ehkä sanoa, että kyseinen bändi on yksi suomen parhaimmista. 





Ei kommentteja: