9. toukokuuta 2010

Vilahdus uudesta

Mun super ykkönen tällä hetkellä, laittakaapa soimaa niin pääsette Ninna-fiilikseen:

Että heipsistä vaan minun puolesta tästä istuimeltani. Mulla menee ihan hyvin kiitos mielenkiinnostanne ;) Mikkelistä paluun jälkeen olen tehnyt lähinä vain töitä ja töiden jälkeen koittanut vietellä synttäreitä viimein. Pidin lauantaina synttärikahvit ja perjantai-ilta menikin mallikkaasti töiden jälkeen leipomuksia väkertäessä. Kello paineli jo reilusti yli yhteentoista kun äitin kanssa lopeteltiin jauhojen kanssa pelailua. Lauantaina töideni jälkeen kaahasin kauppaan ostamaan mammalle äitienpäivälahjaa ja sieltä entistä lujempaa kotiin kuorruttamaan muffinseja :D Viiden jälkeen ilmestyi jo porukan ainut poika paikalle ja kuuden jälkeen tyttöset. Ilta meni vallan mainiosti nauraessa kippurassa. Arvatakkin saattaa, että porukan ainoalla miespuolisella pälöi käpy tyttöihin, mutta allekirjoittanut lupaa korvata aiheutetun harmin (esim kaljalla kahdella, kolmella.. ;DD)

Minua lahjottiin yllättävän paljon vaikka luulin saaneeni jo lähes kaikilta lahjat nimittäin poikaystävä toi anopiltani etelän tuliaisia. Anoppi oli tuonut matkaltaan minulle 5 laattaa Nomination-koruuni. Aitoja Nomination-laattojahan nuo eivät ole, mutta havaintoni mukaan taitavat olla toista sarjaa koska noiden takana lukee merkki (ei vain 'italy' niin kuin suomesta saatavissa feikkilaatoissa). Joka tapauksessahan tuo mahdollinen sarja on matkittu Nominationista, mutta.. menkööt kun ei tässä mitään rikkaita olla enkä todellakaan pystyisi itse ostamaan Suomesta koruani lähellekään täyteen. Pikkuhiljaa itse kyllä keräilen tuohon niitä ihan aitoja laattoja koska ne ovat paljon hienompiakin kuin feikit. Nämä tuliaislaaatat ovat itse asiassa yhtä hienoja kuin Nomination.laatat. Kuvailen laattoja sitten joku päivä nyt vain tälläinen pikainen morjestus :)

Synttärilahjanikin julkaisen varmaan joku päivä. Nyt on mentävä nukkumaan kun huomiseksi näyttäisi auringonpaistetta mikä lupaisi minulle pitkää päivää jos kukaan ei pääse vapauttamaan minua iltapäiväksi töistä :D
Palaillaan järkevämmin aihein ;)

Ei kommentteja: