16. toukokuuta 2010

päivät toistaa itseään

Kuten otsikosta voikin jo päätellä päiväni ei kauheasti eroa eilisestä. Muutenkun, että olen kävelly äiskälle hakemaan pyöräni ja tehny aika hyvää ruokaa. Muutaman tunnin päästä lähden salille.

Kesä on kivaa. Nytkin istun tässä terassilla läppärini kanssa. Pikkasen meinaa ripotella vettä, mutta onneks on katos pään päällä.

Asuja mulla ei nyt oikeestaan ole kun se on eilen ja tänään koostunut bikineistä. On mulla jo ekat rajatkin ilmestyny jesshh!!

Ainiiin Ninna muuten! Sain sen kirjan luettua tänään loppuun.! Elämäni ensimmäinen kirja. Oon niin ylpee ittestäni.:D Juuri ennen loppua mun teki mieli huutaa ei noin pässinpäää!! Mut sit lopussa tuli semmonen aaaaww olo. Oli kyllä ihana kirja! Ajattelin jo huomenna menisi kirjastoon ja hakisi sen toisen Ahernin kirjan mitä Ninna suositteli. :)

Nyt kuvia päivästä...


Lukemiset vaihtuivat johonkin muuhun.


naminami pirtelö missä on mansikoita, mustikoita, maitoa ja jäätelöä


Ruokaa tein tän hetken suosikeistani! Noi on niiiin hyviä!


Joukkoon vähän nuudeleita, kasvisliemi kuutio sekä vähä soijakastiketta niin namnam!

-Jasmin

Ei kommentteja: