25. toukokuuta 2010

anteeksi

Anteeksi etten ole päivittänyt... Mä oon pitäny lomaa vähä kaikesta koko viime viikon. Koneellakaa en käynyt kun muutamana päivänä. Aluksi mie pistän teille ihanan välipala vinkin. Ku te katotte tot kuvaa teijän tekee mieli mennä tekee semmosset leivät ja sit ku ootte syöny ne nii teil on parempi mieli ettekä jaksa enää vihastella mulle :D


Eli ruisleivälle alimmaiseksi tomaattipyrettä (oli loppu joten käytin ketsuppia), sitten täytteeksi mitä haluaa. ite laitoin nyt oliiveja ja ananasta. Ja lopuksi reeeeeilusti juustoa. Sit eiku mikroon kunnes juusto on sulanut.


tadaa! Niiiiiin herrkkuu et naminami!! <3

Tosiaan lomat on nyt lusittu ja tänään olin jo töissä. Säät kyllä suosi mun lomaa onneksi! Tänään ollu jotaa 10 astetta vaa hyi....

Kamerasta löytyi vanha kuva. Asu taisi olla mulla sunnuntaina kun oli taas katsomassa FC KooTeePeen peliä.


Huomenna vapaata ja ajattelin mennä aamupäivästä heti salille vetää kunnon rääkin ja sitten illalla Susien peliin. Lupaan huomenna tulla taas kirjottelemaan!

-Jasmin

Ei kommentteja: