16. toukokuuta 2010

Rupinaaman kuulumiset

Moooooi!
Mie vaan aattelin tulla ilmottaa että juupsista elän kyllä, mutta välttelen pelkkiä peilejä joten kameran edessä vänkyröiminen ei todellakaan kuulu näinä aikoina harrastuksiini.
Pahin allergiatappokohtaukset ovat historiaa (taas vähäksi aikaa), mutta nenäni ympärys on siitä kaikesta niistämisestä sellaisessa kunnossa etten naamaani kameran eteen tuo mielellään. Tähän kaikkeen kun lisää sen joka keväisen allergia ihottuman niin voin kertoa että täällä ruudun takana asuu monsteri. Joku viisas mies taisi minulle sanoakin, että jos haluaisin noudattaa hygieniasääntöjä töissä pilkuntarkasti, työskentelisin pussi päässä ja kokonaan vartalo peitettynä.
Että semmosia kuulumisia mulle..

kuva: viime viikolta eli ajalta ennen koivun&lepän kukintoja

Tänään olen viettänyt todella ansaittua vapaapäivää poikaystävän seurassa (kirjoitin ensin 'kainalossa' mutta tajusin etten mä siel ollukkaa... damn). Lähes koko päivä oleskeltiin ulkosalla aamukahvista ja kimblen pelaamisesta, jäätelönsyöntiin. Lenkillekin raahasin paloherkän poikasen ja ulkona pelatessa kannoin aurinkorasvat pojan syliin jottei se nyt ihan ravuksi kärvenny.
Huominen menee samoissa merkeissä, mutta seura vaihtuu Jjasmiksi. Menen jo aamulla aikaisin Jjasmin pihalle kärventämään ihoani (aurinkorasvan, pelien, huovan ja monen muun kanssa) ja sieltä lähdetään metsästämään mun anopille synttärilahjaa poikaystävän puolesta :D Tuli käsky "Osta äitimuorille synttärilahjaksi rasva kun en mä niistä mitään tajua. Joku mitä te naiset naamanne laitatte yöksi"
Palaamme varmaankin huomenna kun mun käskettiin ottaa kamera mukaan... apuva joudun kuviin ;DD

Nyt tutimaan kun masu murisee niin perhanasti eikä ole mitään syötävää :D
moi moi höpönassut!

Ei kommentteja: