5. toukokuuta 2010

ei saa pelästyä

olen tänään puunannut kaikki pinnat lattiasta melkein kattoon asti täällä kotkassa. ja nyt näytän tältä.


ajattelin rentoutua ihanan naamion kanssa ja sitten suihkun kautta ruuan laittoon.:)

Mulla oli tarkotus kuvailla kaikkee kivaa asuja ja sen semmossia, mutta tämä taulapää meni unohtamaan kameran kotio.:/ Mutta enpä täällä nyt oikeen sen kummempia ole tehnyt. Kaupoilla pyöriny mitään ostamatta. Ohhoh aika ihmeellistä sanon minä :D

Oon itekki harkinnut tuota 100asiaa minusta hommaa. Mutta en tiie kiinnostaako se ketää. Jotan kysyn nyt teiltä haluatteko tietää minusta 100 asiaa vai ette ? :)

Huomenna matkaan taas kotia päin ja pitkästä  aikaa salille. Oon niin jäänyt koukkuun tuoho saliin. Se on aina niiin hyvä fiilis ku sielt tulee :) Huomenna varmaankin palailen sitten taas.:)

-Jasmin

Ei kommentteja: