4. toukokuuta 2010

Liikaa informaatiota

Synttäreideni (3.5.) kunniaksi ajattelin väsäillä kasaan sen tylsän, mutta silti niin mielenkiintoisen 100 faktaa minusta jutun. Katsotaan saanko kasaan 100 tai ainakin kuinka kauan tässä menee...

1. Täytin tänään (...eli maanantaina) tosissaan 20 vuotta
2. ... ja kärsin nyt aivan älyttömästä ikäkriisistä
3. ... josta osaksi johtuen nukuin viime yönä vain tunnin
4. muutenkin olen viime aikoina ollut huono nukkumaan
5. ...paitsi viekussa


6. En ole johdonmukainen lainkaan
7. ja siksi voinkin pamauttaa heti nyt tässä että Raptorin Oi beibi (josta versio 16 soi nyt just taustalla) on yksi yläastediskoilujen upeimmista muistobiiseistä
8. Muutenkin Raptori on sitä huippu vatsalihatreenimusaa
9. Lempparit ovat Oi beibi ja Karvanoppa Elvistä
10. Oon saanu vaikutteita musiikkimakuuni ja huumorintajuuni isältäni
11. ja molemmat on ihan sontaa ;DD
12. muut lapset kuuntelivat lastenlauluja, minä Sleepy Sleepersiä, Jope Ruonansuuta, Raptoria (no ehkä vähän myöhemmin) jne
13. äitiltä sainkin sitten ne perus iskelmäremputukset syvälle kallooni
14. myöhemmin mulle tietty muodostui ihan ikiomakin musiikkimaku :DD


15. Olen oikeasti prinsessa!
16. ....ja ainut lapsi....
17. mua pienenä kuvasi kaikkein eniten videopätkä jossa isäni kuvaa mua ko-ko ajan ja mä kiljun "Isi kuvaa MINUUUKI!", jep huomiota prinsessalle
18. Olin kuulema tosi omapäinen ja jämäkkä pikku tyttö.
19. Jossakin vaiheessa olen mielestäni "alistunut" nykyiseen rooliini ;)
20.  mutta kyllä minusta edelleen löytyy noita pikku prinsessa- merkkejä, vaikka mä ne kiellänkin
21. Ulkopuolisten mielestä olen "ihanan iloinen, pirteä ja aina positiivisella mielellä"
22. Läheiset voikin sitten kumota ton edellisen, koska olen tosi kova valittamaan
23. Mutta ei mun mielestä mun elämä koskaan ole ihan hirveää vaan aina on positiivisiakin puolia kaikessa
24. Uskon kohtaloon ja tarkoituksenmukaisuuteen.


25. olen ollut allerginen ruoka-aineista mm. punaiselle lihalle, kalalle, kotimaisille viljoille (vehnä, ohra, kaura ja ruis), maidolle, paprikalle, porkkanalle, tomaatille, herneille, pavuille
26. ja lista jatkuisi hyvin pitkäksi joten ala-asteella muiden lasten allergialistojen sijaan mulla oli lista mitä mä saan syödä
27. Siinä listassa luki pahimmillaan tyyliin kurkku (kuorittuna), salaatinlehti (hyvin pestynä), kana, riista, riisi.
28. Tartteeks sanoa, että olen allergikko edelleen
29. ja mulla on idiootti atopinen iho
30. syön kynsiäni (heikot kynnet)
31.. sekä sormenpäitä (halkeilevat sormenpäät)
32. ja olemmat johtuvat jollain tapaa mun "sairauksista"
33. Mulla on aina joku paikka kipeä tai huonosti (kts. 22.)


34. lakkaan kynteni lähes jokaikinen päivä, koska tykkään siitä
35. Minulla on (kuulema) todella paljon kenkiä.
36. ja sain Jasminilta aivan ihanat korkkarit lahjaksi <3
37. Jotka nähtyään isäni sanoi "Yllättävää, että taas yhdet kengät"
38. Poikaystävän mukaan mulla on paljon laukkujakin mutta se nyt ei pidä paikkaansa
39. Mulla on yleensäkin todella paljon tavaraa!
40. Haaveilen sellaisesta minimini kämpästä
41. mutta en ikinä mahtuisi sinne mun tavaroiden kanssa... :(


42. En osaa ikinä päättää mitään.
43. Vastaan usein kysymyksiin "En mä tiedä, ihan sama, päätä sä"
44. Yritän parhaani mukaan muuttaa itseäni omasta mielestä mukavammaksi ihmiseksi
45. Asun edelleen porukoiden luona (jos ei vielä tullu selkeeks)
46. Aion muuttaa syksyllä tai loppukesästä täältä poispoispois.
47. Aion muuttaa yksin..
48. ...en poikaystävän kanssa
49. Syy yksin muuttamiseen löytynee noista mun pikkuprinsessa-merkeistä.
50. En halua, että kukaan joutuu asumaan vinkulelun kanssa ;) Aion siis opetella ihmiseksi ;)
51. Olen laihtunut puolentoista vuoden sisällä öö.. paljon (näkyy kuvissa pelottavasti xD)


52. Rakastan mustia hiuksiani
53. mutta en haluaisi rasittaa tukkaani enempää värjäyksillä
54. varsinkaan pidennyksiäni :(
55. Todella monet olivat kauhuissaan kun värjäsin hiukseni mustiksi
56. mutta melkeinpä kaikki ovat lopulta sanoneet, että se oli aivan oikea ratkaisu ja sopii mulle parhaiten
57. Värjäytin hiukseni ekan kerran ala-asteen neljännellä
58. vaikkakaan en kokonaan vaan suurella määrällä raitoja
59. mulla on ollut päässä valkoisia, ruskeita, punaisia ja kuparisia raitoja
60. On mun koko pääkin ollut lähes blondi, no more thanks :DD
61. En pysty uskomaan, että selitin 9 kohtaa hiuksista


62. Kuuntelen melkeinpä koko hereillä olo aikani musiikkia
63. Nyt soi Apulanta
64. Radiona autossa mulla soi Voice, Nrj, Rock, Nova ja Iskelmä melkeinpä tasapuolisesti :DD
65. Kotona soi kuitenkin aina Nrj tai Voice koska muita en ole tallentanut
66. Olin yläasteella ulkopuolinen luokassaani
67. ..koska minulla oli oma kaveripiiri luokkani ulkopuolelta
68. ...kuitenkaan minua ei syrjitty tai mitään vaan olin ihan kaveri luokkakavereidenikin kanssa (mutten vaan intressit ihan kohdanneet ;D)


69. Olen yltiösosiaalinen
70. Olen kuitenkin todella ujo nykyisin uusien ihmisten seurassa
71. Mulla on keskibiikkona pääsykokeet joihin kuuluu ryhmätilanne
72. Eli edellinen aihe on aika ajankohtainen
73. Mua jännittää et menen lukkoon enkä sano siinä ryhmässä mitään joka tietenkin katsotaan huonona piirteenä (enkä siis tule valituksi)
74. Tää upea valintakoe on ammattikouluun yo-pohjaiseen sosiaali- ja terveysalan perustutkintoon eli lähihoitaja-koulutukseen
75. Lähihoitaja on mun viides vara vaihtoehto
76. eli toisin sanoen mä en edes halua sinne..
77. mutta opiskelemaan toki ;DD
78. Toivon sydämeni pohjasta, että maksan täysin turhaan pääsykoemaksun tuonne amikseen
79. Haluan ehdottomasti lukemaan toimintaterapiaa Lappeenrantaan!
80. Nimenomaan siis lukemaan, en tiedä haluanko tehdä sitä työkseni
81. Mikään ala kuitenkaan ei ole ikinä saanut mua näin kiinnostuneeksi kuin tuo tt
82. Luen toimintaterapian koulutuksessa käytettäviä kirjoja huvikseni
83. koska se on kiinnostavaa
84. ja haluan niiiiiiiin paljon sisään
85. Uskon/toivon että innostukseni näkyy haastattelussa.
86. En tiedä mitä teen tai kuinka reagoin jos kutsua noihin toimintaterapian valintakokeisiin ei heru...
87. Varavaihtoehtona mulla on sitten sosionomi-koulutus
88. .. johon olin aivan täysillä pyrkimässä vielä vuosi sitten


89. Mulla oli ongelmia opetella lukemaan laiskuuteni vuoksi (noloako?)
90. En tykännyt lukea lainkaan, ala-asteen opettajani painostuksen vuoksi
91. Yläasteella ja lukiossa äidinkielen opettajamme sai mut innostumaan äidinkielestä sekä lukemisesta.
92. Nykyisin olisin aivan hukassa jos en saisi lukea.
93. Ehdoton lemppari kirjailijoista on Cecelia Ahern
94. ...jonka kaikki kirjat olen lukenut
95. ja en haluaisi nyt edes lukea muita :'(
96. Olen coffee-and chocoholic...
97. ja ehkä ihan hieman shopaholic myös ;)
98. Olen todella kova höpöttämään kun pääsen alkuun
99. Protestoin/osoitan mieltäni olemalla hiljaa
100. Tarkemmin ajatellen se on tyhmä keino koska ihmiset ovat varmaan vain helpottuneita mun ollessa hiljaa :DDD




Ihan hyvin ennustin etten jaksa istua paikallani näitä rustatessa, mulla meni yli vuorokausi :D Aloitin maanantaina kahdeksalta ja nyt lopettaessa on tiistai klo 22, ehehe :DD
Nytkin meinasin luovuttaa, mutta nyt on postaus redi ja olkaa hyvät! ;)

Ei kommentteja: