17. toukokuuta 2010

Maailman paras kesäloma


Päivän biisilöydöstä muodostui päivän biisi:

Jostakin kumman syystä innostuin tosta biisistä heti ekalta kuulemalta aivan ensi sekunneilta. Like it! Nam ja slurpsis! ;)

Tämä päivä meni ihanasti. Aamusta pilvet vähän laittoivat  meidän suunnitelmia uusiksi, mutta loppujen lopuksi päivä oli aivan ihana! Kiitos Jjasmi <3
Päivä alkoi siis Jjasmin pihalla maatessa tunteroisen aikaa ja sieltä pilville muristuamme siirryimme meikkaamaan sisätiloihin. Minä nimittäin kaahasin tytön pihalle suoraan sängystä nousseena. Matkalle ovellemme vaihdoin yökkärin biksuihin.


Tänään tämäkin tyttö on saanut aurinkoa sen verran, että ulkopuolisillakin on jo mahdollisuus huomata pienoinen päivetys. Kotosalla olen jo pientä pohjaa hankkinut (alkualkupohja on Kyprokselta. Khylläh, mulla on rajat sieltäkin vielä vaik ei mun kalkkunaihost ois uskonu) vime päivinä, mutta tänään olen viettänyt koko päivän ulkona joten väriä alkoi tarttumaan vaikken varsinaisesti palvonutkaan aurinkoa. Hengailin illallakin vielä pihallamme pelkissä bikineissä. Mun auringonottoa häirittiin kyllä pahasti; Ninna ottaa aurinkoa mahdollisimman niukoissa biksuissa (=eeeeeeeeei alasti todellakaan! :D) jolloin naapureiden sekä poikaystävän porukoidenhan on tosi hyvä tulla juttelee meijän pihalle esim skopoista ja polttopuista.

Olen viettänyt kaksi vapaapäivää parhaimmilla tavoilla, juuri niin kuin kesäpäivät kuuluukin viettää, eli minä olen onnellinen tässä ja nyt :) Tuntuu kuin olisin ollut kesälomalla vaikka tosissaan olenkin ollut vain 2 päivää poissa töistä. Näin tämän elämän pitääkin mennä, Ninna kiittää! <3


Käytiin Amarillossa syömässä lounasaikaan ja oli todellakin hyvää! Terveisin Neiti joka ei ikinä ole ihmeemmin välittänyt Amarillon ruuista
Oli niin ihanaa kun syödessäkin aurinko lämmitti selkää ja nenän edessä on herkkuja sekä seura sitä yhtä parhaista. Kesä päivät kuuluu mun mielestä viettää rakkaiden seurassa hengaillessa. Vaikka elämässä on aina velvollisuuksia, ei niistä kuulu ottaa stressiä vaan kaikki handlaa kyllä painollansa. Tänäänkin on hoideltu monia velvollisuuksia, mutta ne ei ole vieneet päivästä mukavuutta lainkaan.


Sorruin tuhlaaman aivan aivan liikaa rahaa tänään, mutta en osaa olla siitä edes harmissani. En ole aikoihin kuvaillut ostoksiani ja tämänkin päivän shoppaussaalis varmaan tulee esiin vain päivänasuissa tai enintään kesän lemppareissa.
Tänään käytin ensimmäistä kertaa Jasminin synttärilahja-kenkiä ja sain muutamat rakot, ihhhih ;) Uudet kengät ja todella hiostava päivä eivät sovi yhteen ;)
En kuitenkaan valita sanaakaan koska elämä hymyilee tänään :)

Mietin tässä onko kaksi biisiä liikaa yhteen pieneen onnettomaan postaukseen... No mun postaukset on aina niin säälittäviä, että pakkohan nämä on jollain pelastaa /pilata enemmän; Olkaa hyvät, koska pojat on poikii aina ja ikuisesti:

Mun virallinen kesähitti tälle kesälle siitä lähtien kun ton ensimmäisen kerran kuulin joskus lopputalvesta ;D
Näillä mennään tämä alkanut viikko. Ninna kiittää ja kumartaa! Siirryn sänkyyn ja huomenna palaan töihin "lomaltani" :)

Ei kommentteja: