2. toukokuuta 2010

raisua

heeipsan jälleen.:) kylläpäs nuo päivät vierii vaan eteepäin. Tänään olen kerennyt tekee kaikenlaista. Aamupäivällä suuntasin jälleen Marille laittamaan kynnet kuosiin.


Lopputulos on otsikon mukainen ja meee likeeeee! Kevät/kesäkynnet.:) Ekaa huoltoon mennessä oli jo 3kynttä ehtinyt tippua niin tehtiin nyt sit lyhyemmät jos vaikka pysyisi nyt kaikki paikoilllaan.:)

Marilta meni suoraan ostamaan Ninnalle lahjan. Toivottavasti se on mieleinen. Ninna varmaa sitte kertoilee mitä paketti sisältää.:)

Tämmöisenä olin liikenteessä.



Sitten olen kerennyt jo käymään salilla ja iskällä. Nyt taitaa olla sauno jo lämmin, niin  minä lähden rentoutumaan sinne suunnalle. Vois laittaa vaikka jonkinlaisen naamion taas naamaan pitkästä aikaan.:)

Huomenna olisi taas Rn peli. Ja jäänkin samalla reissulla taas Kotkaan.:) Otan koneen mukaan joten postausta on luvassa. Tulen ainakin kertomaan kuinka räyhään soneran ihmisille.

Tarinahan on se että minulla on soneran mokkula jonka otin silloin kun oli sellainen tarjous et 11.90e/kk.. Noh ensimmäisen laskun summa oli 33e. Minä kilttinä maksoin sen ja menin sitten soneran liikeeseen kyselemään miksi summa on niin suuri. Vastaus oli että tilausta tehdessä oli unohtunu kampanjakoodi laittaa. No muutamaan kuukauteen ei sitten laskua ees tullut kun olin maksanut 3kk edestä sillä ekalla laskulla. Noh nytten sitten minulle tuli lasku. Summa on 23e!! Et mitä hitttoa! Menee kyllä hermot. Miksi mikään ei voi toimia ensimmäisellä kerralla. Ens viikolla lampsin soneran liikkeeseen jälleen ja otan selvää mikä hemmetti siel mättää...

Nyt menen rauhottelee näit kuumenneita tunteita jotka tuli taas pintaa ton kirjotuksen myötä.:D

-Jasmin

Ei kommentteja: