13. toukokuuta 2010

Haista kakka tyhmä pöly

Moro, ihan ekaks tänään ei ole hyvä sää! ok? Tällä neidolla hajoaa pää facebook:n "maailman ihanin sää<3"-päivityksiin. Tuolla ei ole kivaa! Eikä kyllä täällä sisälläkään.


Selitys kaikelle on mörkö nimeltä siitepöly. Mulla on ihan hirveä olo!!! Yöllä en nukkunu ja yöstä asti olen aivastellu paljon. Olo pahenee koko ajan ja aivastelusta ei tule loppua. Olen pumpannut nenän ja silmät täyteen lääkettä (tippoja/suihkeita) ja himoitsen antihistamiinia kuin narkkari huumeitaan. Ainoa onkelma vaan katsokaas on, että antihistamiinia saa ottaa kerran vuorokaudessa ja mä otin edellisen viime yöllä jollon siitä ei ole kuin vähän yli 12tuntia.
Mä kuolen! Ilmoitin jo asian poikaystävälle. Vastaus oli vain lyhyesti "älä kuole, mä tykkään susta", mutta kun mä alan kohta jo rukoilee eutanasiaa. En jaksa aivastaa kertaakaan (mut vähän pakko) eikä mikään auta tähän. Olen huuhtonu nenääni, juonu kuumaa, juonu kylmää, pessy naaman, syöny karkkia (ihihihi xD), käyttäny niitä lääkkeitä ja iha kaikkea mitä vaan olen keksinyt.


Meillä on kotosalla nyt ikkunoiden ja ovien aukaisu kielto. Ulkovaatteetkin pitää heivata kauas tästä tytöstä.. Satuin ite äsken kohtauksen jälkeen pistämään nenäni ovesta ulos ja tulos olikin entistä pahempi allergiakohtaus. Kauheaa un ei tätä ikinä muista kuinka kauheaa kevät on mulle. Aina tää on ollut tällästä mut sen ehtii unohtamaan talven aikana. Tuntuu joka kerta kuin olis ihan eka kerta ja kauheinta ikinä.

Olkaa oikeasti onnellisia jos kärsit vain pienestä nenän kutinasta johon auttaa suihkaus allergiasumutetta koska täällä tähän ei auta edes yhdistelmälääkitys. Mulla ei ole moneen vuoteen ollut reseptilääkkeitä allergiaani, mutta pitäisi kai hankkia jatkossa.

Nauttikaa kuitenkin ihanasta ilmasta, mutta älkää pliiiiiiis mainostako sitä ihanuutta allergikolle, tack!

Ei kommentteja: