27. toukokuuta 2010

mä olen pooooikkki!

Aluksi pahottelut etten pitänyt eilistä lupaustani. Mulla ei toiminu bloggeri ollenkaa! En tiie onko muilla ollut eilen samoja ongelmia vai oliko se vaan mun kone ja mun netti....

Kello on nyt 21.41 ja mä olen ensimmäistä kertaa rauhottunut tänään. Ei oo hetkeksikää ehtinyt pysähtymään. Tai no istuin mie kaverin kanssa kahvilla. Aamu alko ku lähin 7.30 töihin. Sain onneksi kyydin, mutta pyörä lähti kanssa mukaan, koska ei ollut kyytiä kotiin. Noh kun työpäivä ohi niin ohjelma oli seuraava: polje äkkiä jonnekki syömään jotakin (n.3km), treffaa kaveri, polje Marille (n.2km), sitten polje nopeasti Marilta kotia (n. 12km), vaihda pikapikaa sali vaatteet ja polje salille (n.1km), rehki niin paljon kun tyhjällä mahalla suinkin pystyt ja polje kotia (n.1km), syö ettet pyörry ja käy suihkussa. Nyt tilanne on tämä: mä olen ihan dead! Perse on niiiiin kipeä kaikesta tosta n.20km polkemisesta. Salilla keskityin sit vaan vatsoihin ja muuhun yläkroppaa. Maha oli siinä vaiheessa jo niin tyhjä et tehot oli aika nollissa.. Ainiin ja kaikki tämä tuli suoritettua3h yö unien jälkeen.

Positiivista on se, että citymarketista löysyin kahden kivat legginsit ja mulla on nyt iiiihanat uudet kynnet.


( 9,95€)





Nyt voisin vaikka kaivautua tonne peiton alle ja tuhista tyytyväisyydestä ja väsymyksestä. Ainiin salkkarit kattomatta...perk...no ne eka sit ZzzzzzzZZ...

-Jasmin

1 kommentti:

emi kirjoitti...

kommentti on ninnalle,
oot siis kiinnostunut ostamaan multa ne pidennykset ? :-) paljonko tarjoaisit niistä ? en pyydä yli viittäkymmentä euroa koska en muista tarkkaa hintaa millä ne ostin. päälle tulee myös jonkin verran postikuluja riippuen siitä saisinko lähetettyä kirjeenä vai pakettina. sovitaanko vaikka niin että myyn pidennykset sinulle jos saadaan sovittua joku hinta niistä ? lähetä mulle sähköpostia, osoite on glitterparade@hotmail.com