18. maaliskuuta 2010

nina sammutti auton ku laulo

Anteeksi Nina tuosta otsikosta, mutta en muutakaan keksinyt .:D Kuten eilen jo kirjoitin nii tänään olen pessyt pyykkiä ja sit Nina kävi kyläilemässä.:)

Mun aamu kuitenki alko mun uudella herkulla. Nimittäin luonnonjoqurttia ja  vadelmia.


Pääsin pitkästä aikaa uloskin tai siis muualle kuin töihin ja vanhemmille. Kävästii Ninan kans Kouvolassa. Pitemmittä puheitta asuuun.

neule, h&m
paita, seppälä
vyö, pieces
hame, h&m
koru, h&m
kengät, tango
Coffee Housen vessa on oiva kuvaus mesta.

Ajatella huomenna kun minä herään olen jo 20w! (tai jos tarkkoi ollaa nii oon vasta klo,21 jotaa ) Mutta kuitenki huomenna on mun päivä ja sillä selvä.:D

Palailen seuraavan kerran varmaankin lauantain aamusta, kun huominen menee iskällä ja illalla sitten R'n kanssa.

-Jasmin

1 kommentti:

Ninna kirjoitti...

Kulta rakas olet julma ;)
Ensin se nauraa mulle kun keskityn hoilaa ja auto sammuu siksi, sitten se julkasee kuvia joissa mulla on perseherutus (näköjään yhtäkuin käsien pesu) käynnis! Julma! ;)

Ei voi muuta sanoa kun nami peppu mulla ja biisi (Jos sä tahdot niin) on hyvä ;) PLUS nami Jjasmi