5. maaliskuuta 2010

Silence (I EAT you)

Illan biisi jonka voi pistää soimaan alkuun (vaikka sanat ei nyt ihan osu kohdalleen tänään :DDD):


Moi, täällä Ninna ja siniset kynnet. Taisin lakata kynteni tässä työpäivän jälkeisessä horroksessa ja vieläpä sinisiksi. Taisinpa jopa rakastua tähän siniseen jotenkin meren mieleen tuovaan väriin NAM!


Käväistiin äsken naapurin sedän (setä 45vee xD) synttäreillä porukoiden kanssa. Hassua kuinka tää elämä on muuttunu tälläiseksi että Ninnakin hengaa niiden vanhempien kanssa eikä perheiden lasten kanssa :D Oon jo niiiiin vanha ;) Kaikkein hassuinta on kun aikuiset ottaa jo tän tytön ihan tosissaan koska olenhan "aikuinen". Hui! Ihan hyvä tietenkin jos kerta vaikutan myös ihan järkevältä vieraampienkin silmissä.
Iästä puheenollen, töissä mun ikäinen tyttö luuli mua 25-vuotiaaksi! Kattokaa mun naamaa! En oo 25! :D Se likka siis mietti kuka meistä nuorista työntekijöistä on vanhin. Eräs 24-vuotias mies sit sano olevansa varmasti vanhin kun se aiemmin mainittu tyttö huus mulle "No hei et sie oo vanhempi? Paljo sie oot?" Hämmennyin ja änkytin jotain et melkein 20 mut viel 19 :D Se likka vetäs ihan hiljaseks ja naama venähti :D
Mie näytän enemmän siltä 15-vuotiaalta kuin 25, omasta mielestä mutta.. No atooppinen iho ryppyyntynyy herkästi et tervetuloa 'ilmejuonteet' nam<3 ;)


Nukuin taas niin ruhtinaallisesti vain muutamat tunnit viime yönä joten tää meininki alkaa lähennellä sitä turhaa hengaamista. Pitäis jaksaa lähteä pesee kauhea työpaikan haju iholta pois ja nassuakin jotenkin hoitaa. Oon onnistunu saamaan ihottumaa ihan kunnolla kasvoihin. Syyllisenä taitaa olla noi nami nami karkit tossa alla.. Ei oikein iho tykkää karkeista yleensäkään saati sitten noista "tulisista"... Ihihi!


Huomenissa jos aikaa on niin pamautan teille tietoisuuteen yhden kivan jutun jonka vuoksi ihkutan vielä enemmän tätä kynsieni uutta väriä ;)  Ihihi! Oon aika innoissani vaik vähäsen jänskättääkin.

Pusut sinne ja hyvää viikonloppua kaikille! Pus pus!<3

-Ninna

2 kommenttia:

Daphnion kirjoitti...

Ihanan siniset kynnet! Munkin kynsilakkavalikoima kaipaisi sinistä joukkoonsa :)

Ninna kirjoitti...

Hihi, nyt on ihanan siniset sormet kun putsasin lakat pois ;DD
Mie en ollu yhtään varma tykkäänkö sinisistä kynsistä kun oon aina ollu punaiset naisellisten kynsien gfani mut voitti nyt puolellee mut :)