23. maaliskuuta 2010

Baby fix me and just shake me till you wake me from this bad dream

Osaatteko millään arvata kuka on edelleen kipeänä? Kenen tauti ei oikeasti ole lähdössä yhtään minnekään?
Jepajee! Ilo pepussa täällä olen, että näin tänäänkin.
Eihän tässä sinäänsä kun oma vika taitaa olla niin ei saa valittaa. Oon ollu siis kaks kuukautta hieman kipeänä eli korva on oireillu helmikuun alusta lähtien. Nyt tuolla Kyproksella olin olevinani niin lämminverinen etten suostunut laittamaan tarpeeksi päälleni ja vilustutin itteni ihan kunnolla. Oon sairastanu nyt viikon tällä lailla kunnolla enkä ole rauhoittunut hetkiksikään parantamana itteäni.
'En mie yleensä tällee tuu kipeeks...' Huono selitys!


Eilinen sekä tämä päivä on äitin kanssa juostu hoitaas asioita esim pankkijuttui ja ihan perus ruokaostoksia. Niiden lomassa olen juossut yleisissä vessoissa tyrehdyttämässä nenäverenvuotoa, vetänyt kalpeeksi ja etsinyt heikkona penkin jolle rojahtaa sekä juoksuttanu äitiä hakee mehua tai syötävää ennen kun pyörryn. Järkeä aikuisen päähän nyt heti tänne, kiitos!
Tietenkin kotona ollessa olen aikani viettänyt istuen ja tänään niillä oikeasti tähän tilaan sopivilla päiväunilla. Olen todella levoton enkä jaksaisi olla hetkeäkään paikoillaan muualla kuin tietsikalla mutta varmasti jokainen tietää ettei kipeänä saisi edes istuskella.


Tänään availtiin uusia tilejä asiallisessa vaatetuksessa eli revityissä farkuissa :D Lisäksi päällä oli flunssailuun kuuluva H&M.N villis aka villapaita ja GT:n toppi. Asukuva oli niin legendaarisen hieno mestarieos etten lainkaan raaskinut ottaa uutta. Jos pystyy "noin upeasti" osoittamaan kameran itseensä, se on aivan pakko julkaista täällä :D Oikeasti tuossa olisi ollut vielä täysin keltainen valo, mutta hieman sain keltaisuutta pois kikkailemalla kuvankäsittelyohjelmalla, todella professional esitys ;)

Nyt tämä siirtyy vitamiinimehujen ja mustikkasopan äärelle. Mulla harvoin sairastaessa menee ruokahalun vaan lähinnä syön normaalia enemmän kun suussa maistuu jatkuvasti sellaselle 'kipeelle'. Nytkin mussutan hapankorppua vaikka kurkkua vielä hieman kivistääkin :DD
C ya! :)

Ei kommentteja: