8. maaliskuuta 2010

Girly (PINKKIKI !!!!!)

Tänne mie taas päädyin vaikka suunnittelin pitäväni teidät illan rauhassa kun tänään Jasu on ilmeisesti saanut postausinnostuksensa takaisin niin kunnon pommitusta täältä suunnalta nyt tulee, 3 postausta päiväs HUI! :D

Enivei tää typy on päivän pakkaillu ja juossut hankkiis tavaraa mitä puuttuu. Ostoslistalla oli mm. lääkevoiteita, korvatulppia, matkalaukku ja kävelykengät (äitille...). Kaikki löytyi ja nyt on tarvittavat jo laukuis, tai kellä on kellä ei.. Mun huone on kuin räjähdyksen kärsinyt kun joka paikassa on vaatekasoja. Täällä on normi 'siirrä kaappiin kun jaksat'-kasoja plus kaikki 'pakkaa tämä myöhemmin'-kasat. En tiedä missä aion yöni nukkua kun sänkykin on täynnä :D Voi kauheeta!
Jäljellä kaksi yötä ja sitten keskiviikkoaamuna klo02.00 starttaa meidän auto kohti Helsinki-Vantaata :DD Wuhuu!


Käväsin tossa "kahvilla" kaverin kanssa mutta meijän kahvittelut vaihtuivatkin syömiseksi. Tilattiin nälissämme wok up:sta nanna ruuat ja ilosina vedettiin ne napoihimme. Päällä oli jotakin tylsää mutta tarpeeksi rentoa tähän mun väsyneeseen fiilikseen. Aluksi oli tarkoitus pukea nuo Zarasta ostetut housut lennolle, mutta päädyin harkinnan jälkeen farkkulegginseihin, tylsästi. Nyt kuitenkin tnään päätin hengailla nuo jalassa kun ihan kivoilta näyttävät enkä niitä ole paljon ollenkaan pitänyt.
Tossa päivänasujen taustalla ("upealla" muokkauksella) on mun ihanan iki oman tyttömatkalaukun kuvio :DD Toi on niiiiiin överi, ettei sitä voi olla katsomatta nauramatta :D Kokoa tolla laukulla on 24" ja se tuntuisi olevan just sopivasti mulle kun aion raahata mukaani viidet kengät (josita muuten yhdetkään ei ole korkokengät tai muutkaan epäkäytännölliset popot) :D
Oon ikuinen lapsi ja haluan piristystä tylsään aikuisen elämään näillä pienillä jutuilla. Mä jo niin näen poikaystävän ilmeen kun näkee tuon. Voin paljastaa että se aivan varmasti pyöräyttää silmiään, huokaisee ja katsoo minua 'Nina aikuistu'-katseella ;) Iskä vaan nauro kun raahasin ton autosta ulos ;DD Se on kiva ja erottuu varmasti sieltä hihnalta ;)

Nyt takaisin pakkaamaan! Aion venyttää pakkaamisoperaatiota vielä vuorokauden, pakkailen siis rauhassa ;)

2 kommenttia:

Paulina kirjoitti...

Herranjumala miten ihana matkalaukku! :--DD Siis toihan on ihan loistava, huomaa ainakin heti kun oma laukku tulee liukuhihnalle eikä tarvi odottaa tuntia siinä hihnan vieressä ja pohtia että koskahan se mun musta sieltä tulee... ja sitten huomata että se on jo pyörinyt ainakin kahdeksan kierrosta siinä. Näinkin on käynyt :-D

Ninna kirjoitti...

Joo niin on käynyt! Mua aina nyppii sekin kun tunnistat jostain pikku jutusta sen oman mustas ja n. 100 ihmistä ennen sua kerkee heittelee ja lääppii sitä siinä sun nenän edes. Tai parhaimmas tapaukses meet jonkun körilään olan taa 'sori hei toi ois mun laukku..' :DD Nyt on oikea huomiolaukku ;)