21. maaliskuuta 2010

Pelkään panna silmät kiinni jos ne eivät aukeekaan

Tänään mun fiilikset heittelee todella laidasta laitaan. Jutun purkkamisen voinee aloittaa siit tyhmemmästä päästä eli 'dictance is killing me'='Ninan lähdönhetki on vaikea'= Olen möks kun tiedän "Jayjay":n (sovitaan nyt että jatkossa poika on jayjay/JJ) lähtevän takaisin opiskelemaan. Siihen lisäksi tämä aivan kauhea flunssa ja pienoinen väsymys eilisistä juhlimisista. Flunssa plus väsymys aiheutti mulle vähän niin kun krapulan aamuksi. Ei ole naurattanu kun en ole saanut suustani päivän aikana tuotettua kuin pientä pihinää ja vikinää. Eli ääni meni :DD


Se siitä valituksesta kun muuten menee ihanasti. Viikonloppu oli aivan ihana! Sain nauttia Jayjayn seurasta koko viikonlopun kun miekkonen vietti molemmat yönsä meillä, Se on harvinaista herkkua mulle ;)
Tuntuu hyvältä olla loman jälkeen kotona kun on nähnyt nyt kaikkia ihania ihmisiä jotka vaikuttavat elämääni.
Eiliset Jasun vanhuuden juhlinnat menivät mainiosti eikä iltakaan venynyt turhan pitkäksi kun jo kahden maissa kömmittiin läpimään sänkyyn. Autettiin tosissaan ennen baariin lähtöä vähän illan prinsessaa koska mun mielestä se oli täysin kohtuutonta jättää synttärisankarille sellainen kaaos taakseen. Ei se kuitenkaan meiltä suurta vaivaa maksanu kun kyytiä odotelles laitettiin paikkoi kasaan ja tiskailtiin :) Että Jasmin se oli lisälahja sulle jos et normitekona sitä huoli ;) <3


Aamusella heräilin ajoissa napsimaan lääkkeitä tähän nuhanenäsyyteen ja kurkkutautisuuteen. Siitä kunnolla herättyämme pompattiin Jayjayn autoon ja lähdettiin ajelemaan pitkin maita ja mantuja. Saatiin ihmetellä loskaa ja mie pääsin vinkumaan et oon surkee kuski enkä varmana pääse sieltä loskasta minnekään joten JJ ajo mun kaaran loskapaskan läpi tielle :DD Pikkuprinsessa ilmoittautuu ;)
Tänään näin vielä hieman paremmin toista tyttöäin. Heitin stadin likan juuri asemalle ja olisi aika kaivautua itse sängynpohjalle parantamaan itseni.


Illan minisoundtrack:








piristysruiskeena:

T: Nina joka olis ihan in lööv tuohon söpöön poikaan jos olisi nuorempi ;)

Ihanaa viikkoa kaikille! :)

Ei kommentteja: