26. maaliskuuta 2010

murr


Eilen unohtui mainita niinkin tärkeä asia kuin mun antibioottikuuri. Kyllästyin terveyskeskuksen tehottomuuteen ja pöräytin eilen aamusella terkkulan potilastoimistoon. Esitin asiani kypsästi "Moi pitäs päästä hoitajalle, sairaanhoitajalle, ihan sama, jollekin ihmiselle joka kattois mun korvat kun ovat olleet 2 kuukautta kipeät." Setä pisti mut hoitajalle ja hoitaja äkäisesti totes ettei kuulu sen hommiin mut katotaan nyt. Äkäisen hoitajan mielestä mun vasemmas korvassa olis selkeästi märkää joten pääsin iltapäivällä lääkärille. Lääkäri setä oli... hmm.. ei-osaava ja laiska. Sanoi ensimmäisenä ettei jaksa laittaa mua verikokeisiin vaikka pitäis. Kurkkas mun korvat ja ylisti nätit korvani taivaisiin eikä siis löytänyt sieltä mitään.
Vänkäsin siinä sitten että perhana jossain oltava vika kun kuumetta pitäny päällä ja kaks kuukautta nää korvat on ollu tosi tosi kipeät. Lisäksi multa vuotaa verta nenästä joka toinen tunti, poskiontelot on kipeät ja kurkkua kivistää niin ettei aina nieleminen onnistu. Setä nauro ja sano et antaa mulle sitten vaikka lasten antibioottikuurin, tutkimatta yhtään mitään. Eli nyt sitä ollaan antibioottikuurilla kolme päivää.. Öö, auttaako? En usko.


Turhautunut neiti siis vänkyröi nyt jälleen täällä suunnalla. Siellä terkkulan päivystyksen aulassa joku perus kyllästynyt pappa tuli valittaa mulle näiden terveyskeskuspalveluiden surkeutta ja mä yhdyin sen mielipiteisiin niin täysiä. Sanoin papalle etten kehtaa edes alottaa valittamista kun tympii niin kovasti. Oon ihan raivona oikeasti tän alueen tolle alalle. Ei toimi niin alkuunkaan! Yritäpä saada lääkäriaika niin ei pääse linjoille, jotka tietenkin ovat auki vain muutaman tunnin aamulla ja siitäkin ajasta suurin osa ne ilmeisesti kahvittelee kun aina se vaan tuuttaa.
Tossa joskus vuosi sitten yritin varata gynekologia ja sain loppujen lopuksi sotien jälkeen vain ehkäisyneuvonnan numeron. Mitä hittoa! Halusin siis gynekologille eikä mulla ollut mitään asiaa sille ehkäisyneuvojalle. Mulla hajoaa pää noiden kanssa ihan oikeasti! Ei toimi ei toimi ei toimi!!!!!!
Mulla olis vielä asiaa lääkärille nyt muutenkin, että jippii ilo jatkuu... Taidan oikeasti muuttaa täältä ihan heti kun s eon mahdollista. Terveyspalvelut on homma jonka pitäisi toimi ihan aikuisten oikeasti.
Eli jos te tällä alueella asuvat näitte Kouvolan sanomien napakat palstalla valituksen aiheesta se olensatavarmasti minä TUTUM!


Se siitä valituksesta. Minä nostan persiini ja suuntaan Jayjayn kanssa kahville ja sieltä kodin kautta pikaisesti autonhaun jälkeen kaverin tupareille. Tupareilla taidetaan mättää masut täyteen syötävää ja pömppömahasina lähdetään Amarillon remontin jälkeisiin avajaisiin pyörähtämään. Oon utelias ja haluan tietää miltä siellä nyt remontin jälkeen näyttää :D

Nyt on 'vanha mies' pihassa että HEIPPA :D

Ei kommentteja: