17. maaliskuuta 2010

onnellisuus kohtaus

Mulla on ollu tänään ihana päivä. Olin aamun töissä ja siel sattuu sillee et eräs työkaveri tuli käväsee ja antoi mulle tämmöisen lapun:



Siis aivan ihana ylläri Jatalta!!! Ton lisäksi sain Jatan lapsilta suloiset piirrustukset. :') Olin ihan melkein tippa linssissä ku luin tän. Kyl jotkiin vaan on sit liian ihania! :) Tämmöinen herkku mua siis odotti kun lähdin kotia.!



Ja tuo on niin taivaallista tuo kakku. Ai että ihan kuola valuu ku tuota tuijottaa.
Ainiin ja sitten vielä kuvaa uudesta väristä.




Omasta mielestä tuo värjäsi hieman paremmin luupamalla värillä. Kaikin puolin omasta mielestä onnistunut väri. Minusta tuli tuon värin vaki käyttäjä eilisestä lähtien.

Huomenna ohjelmassa pyykkiä, pyykkiä ja hieman lisää pyykkiä..

-Jasmin

Ei kommentteja: