6. maaliskuuta 2010

Plus 18asteen lämpö tuntuu helteeltä

Puhuin eilen, että paljastan yhden tapahtuman tänään jos aika sallii. Aika on sopiva kun päivän olen pyörinyt kaupungilla yksin ja nyt odottelen ruokaa kotosalla.

Eli *rumpujen pärinää* lähden äitin kanssa keskiviikkona näihin maisemiin:


Kuva on Kyproksen Pafokselta vuonna 1998 ja toi omituinen pönöttäjä on Nina 8vee. Meillä on kyseiseltä reissulta tosi huonoa kuvamateriaalia koska sää oli osaksi tuon viikon aika huono ja lisäksi porukat ei oo ikinä oikein osannu kuvailla kameralle tapahtumia :D

Nyt lähdetään ainakin jälkimmäinen seikka korjaamaan kun minä pääsen järkkärini kanssa käppäilemään rantsuun. Ilmat tuolla ovat olleet nyt sellaista puolipilvistä ja lämpötila on liikkunut 15-20asteen kulmilla. Eli rantalomaa ei ole luvassa vaan rentoutumista ja maisemanvaihdosta.


Eli Kypros, Pafos ja Anemi-hotelli odottaa valloittajiaan :) Odotan pienellä innolla matkaa vaikkakin jännittää lähinnä vain se seikka että lähden äipän kanssa kahdestaan eikä äitsykkä osaa tuota maagista englannin kieltä kovinkaan sujuvasti. Mun taidoilla siis mennää, mutta eipä se mulle ihan uutuutena tule kun vuonna 2008 koko perheen Thaimaan reissulla se olin minä joka siellä hotellin henkilökunnan kanssa selvitteli kaiken maailman huoneemme home- ja turvalukko ongelmat :D

Tää oli taas tälläinen pikainen 'jee jee wuhuu'-postaus mutta näillä ehkä selvitään siihen asti että a) mie saan kasvoni valokuvauskuntoon b) Jasu uskaltaa irrottaa rakkaastaan otteensa (eli viikolla varmaan).

Nyt alan ottaa selvää mitkä on tuon matkakohteemme nettimahdollisuudet. Jos siellä on joitakin nettikahviloita wlan yhteydellä niin oma miniläppäri lentää kainalossani lämpimämpään. Oikeastaan taitaa lentää joka tapauksessa, mutta harkitaan nyt tarkkaan :)

Palaillaan jos maltan myöhemmin vielä laittaa päivän asua.

Ei kommentteja: