17. syyskuuta 2010

Weekendlover, me?

Hyvää päivää arvon yleisö!
Mie oon nyt jälleen ollut ilman kameraa täällä eikä sen vuoksi oikein mitään asukukia tipu plus aika on todella kortilla. Kaikki illat menee kouluhommia tehdessä, joskus paniikissa toisinaan rauhassa.
Tämä mennyt viikko on ollut tunnetta täynnä ja olen arvellut muutamana päivänä siirtyneeni takaisin lapsuuteen kiukkukohtauksien perusteella. Olen yksinäni koulussa kiukutellut ja polkenut jalkaa. Känkkäränkkä taisi testata kykyjään nuoreen naiseen lasten sijaan.


Nyt on Känkkäränkkä häädetty suuuuurella suklaamäärällä ja hengitysharjoituksilla.Uskotteko ettei kiukkuani ajanut kokonaan pois edes Kymppilinjan keikka? Olin aivan maassa ennen keikkaa, keikalla taivaassa ja keikan jälkeen taas kiukkupylly. Kuitenkin fiilis hieman parani ja suklaa tekikin eilen lopun työn. Kävin siis keskiviikkona Giggling Marlinissa tsekkaas Kymppilinjan. Luokkakaveri tuli suklaalevyn kanssa parantaa mun itkuraivaria ja ilmoitti vievänsä mut nyt yksinkertaisesti keikalle. Ei siinä hirveästi voinut vastaa pistää joten bilereleet päälle ja meikit takaisin nassuun.

Nyt olen lintsaamassa tunneilta, koska lähden kohta Mikkeliin moikkaa Jayjaytä. Tämän hetkinen fiilis on kuvien kaltainen eli aika hyvä.


Pitäisi lähteä pakkaamaan ja siivoamaan joten on vaan nostetta persiisä penkistä.
Jos sinulla on huumorintajua, kuuntele seuraava biisi minun vikonlopun teemabiisinä:



"Be my bad boy, be my man
Be my weekend lover but don't be my friend.."

Minä poistun Weekendloverini luokse klo 13 ja kämppä on edelleen räjähtäneen näköinen
----> wiiiiiuh!

Ei kommentteja: