23. syyskuuta 2010

Jäin kiinni, jää sinäkin!

Moi kaikki luokkakaverit! Teitä taitaa nimittäin jonkin verran täällä pörrätä Google Analyticsin mukaan. Hakusanat paljastaa, että juuri uutukaiset tuttavuuteni ovat käyneet täällä. Kymmenen käyntikertaa hakusanoilla jotka viittaavat meidän luokkaan...

Arvatkaapas tuliko nyt pikku paineet?! Ja siis sanokaa koulussa mulle tai kommentoikaa tänne! Johanna paljasti sattumansa tänään, paljasta sinäkin!!!


Ajattelin nyt ensin tekaista tälläisen pienoisen gallupin:
Kerro meille kuka juuri sinä siellä olet!
Ei tarvitse kertoa nimeä, ikää tai muutakaan mut jotain jännää ;)

HUOM!!! Kommentoidessa ei tarvitse olla kirjautunut bloggeriin, googleen tai mihinkään kun vaihdatte vakioehdotuksen "kirjaudu sisään" kohdan Nimi ja URL-osoitteeseen johon ei sitten tarvitsekaan laittaa kuin se nimi (ei siis tartte mitään omaa blogiakaan linkitellä jos ei halua tai semmoista ei ole)

Minä tiedän monen vuoden kokemuksella, että vastaajia ei tule olemaan montaa, mutta yrittää saa ;) Olen saman kysymyksen esittänyt jokaisessa blogissani vähintään kaks kertaa, mutta tämä blogi on tainut jäädä tiedustelu intoni ulkopuolelle.
Antaa kuulua kaverit!!! ;)

EDIT// Meillä (tai tarkemmin, minulla) on käytössä Google Analytics joka näyttää muun muassa mistä verkkoliittymistä ja paikkakunnilta täällä on käyty. Kurkkasin äsken mielenkiinnon vuoksi ja täältä Lappeenrannasta on käyty enemmän blogissamme kuin Kuusankoskelta (eli kotipaikaltani), Kouvolaa ei edes mainittu. Helsinki on ykkösenä ja se herätti mussa pelkoja, mitä ihmettä :DD Näen tuolta muutenkin kaikkea aika mielenkiintoista tietoa et bejbet te ette ole ihan salas ;) Henkilöllisyyttä en näe, mutta esim Lappeenrannan opiskelija-asuntosäätiön netistä blogissamme on vierailtu 15 kertaa (eikä minulla ole LOAS:in omaa nettiä) joten olen täysin varma että olen nyt so busted :D

8 kommenttia:

Hombie kirjoitti...

minä Homppa täällä hei! Stalkkaan teidän menojanne silloin tällöin ;)

Mauno kirjoitti...

Mauski ei ainakaa ikinä lue teidän paskablogia<3

Ninna kirjoitti...

Kiitän teitä Raksut!!! ;)
Homppa, ai silloin tällöin sattu olee just kun olin potsannu? *wink*
Mauski, älä yhtään hei siellä kovistele tai pamautan vielä jotain järkkymatskua susta tänne ;)

yks askartelutäti kirjoitti...

Hihihii, arvaa kuka? ;P Empä kerro. Lälläslää! Diudiu.

Ninna kirjoitti...

Joku ääni päässäni huutaa Alluu!
Toisaalta Miia sano koulus etsivänsä, MUTTA ei Miia noin puhuis. Arvaan siis ALLU!
Ja hei kiitti kaveri, oliks pakko?

Jennakaroliina kirjoitti...

Kouvolaa ei mainittu vaikka käyn täälä aina ku tulee ilmotus uudesta postauksesta? :DD

Ninna kirjoitti...

Jennakaroliina, mä uskon et on käyny joku sekaannus Kuusaas ja Kouvolas ;DD

Anonyymi kirjoitti...

Löysinpä miekii tän siun blogin(niin kuin tosiaan koulussa uhkasin)! Pakko tunnustaa et käyn täällä välillä lueskelemassa ! t: M