4. syyskuuta 2010

murinaaa

Eilenä olin kirjoittamassa tätä samaista postausta kauhealla tunteella mahassa. Nimittäin nälän tunne. R oli luvannut viedä minut amarilloon syömään oikein kunnolla ja siihehän piti valmistautua koko päivä sillä tavalla ettei syö mitään.:) Oli kuulemma säälittävää kun kerroin mikä on mun viikon menuu opiskelija budjetilla niiin sanoi vaan, että viikonloppuna täytyy vissii viedä sut syömää ruokaa. Ja syy miksi postausta ei eilenä tullut on se, että juuri kun olin aloittamassa R soittaa ja sanoo et tulee vähä etuajassa ja kysy olenko jo valmis.. No minähän oli ja nälkä vei voiton. Anteeksi siitä.

Mä olen niin fiiliksissä mun niistä uusista hiusmömmöistä, koska niitten avulla saan hiukseni todella kivan näköisiksi ilman kihartamista.

Kuvissa siis tukka täysin luonnollisessa muodossa. Kiharoita vain koitettu saada enemmän esille vahan ja geelin kanssa :)
en ole alasti....



Sitten siihen eilseen asuun.:) 






Nyt meiksi lähtee äipän luo saunoo ja syömää nam.
-Jasmin

Ei kommentteja: