10. syyskuuta 2010

juoksu päivä

Tänään on ollut aikamoinen päivä. En ole juuri hetkeäkään istahtanut paikalleni tätä aikasemmin. Aamulla heräsin jo 8 aikaan pesemään pyykkiä ja kun oli muutama koneellinen pesty lähettiin Rn kanssa etsiskelemään mulle ruokapöytää. Käytiin maskussa sitten jyskiin ja sitte sotkaan ja sitten takasin jyskiin josta sitten ostin pienen 4-hengen pöydän eikä maksanut ku 109€!! se oli toooosi halpa! Sitten ku oltiin päästy kaupoilta mun luo tuli anoppi kylää ja sitten lähettiin anoppilaan. Sieltä sitten tulin kotia ja lähdin vielä anttilaan ja sokokselle tekee pieniä hankintoja.. Kunhan saan pöydän tänne niin sitten voisin tehdä sen kämppä postauksen. Kun kaikki on vihdoinkin valmista :)

Nyt on ollut todella kivat ilmat! Täydelliset on tarennut vain yhdessä pitkähihasessa ja ballerinoissa. Miksi ei voi olla aina tälläistä?

Tässä olisi tämän päivän asua:


Mulla on ollu tänään kauhea nälkä koko päivän! Oon vetäny vain leipää. Jos oisin tänään vetäny vain ja ainoastaa samaa leipää nii oisin varmaa syönny kokonaisen rieskan tänään...! Ei vaa viitsi ottaa tuolta pakastimesta mitään kun viikonlopun on kuitenki ties missä niin se pilaantuis vaan turhaan..

Ainiin ja siitä työpaikasta... Mä sain sen!!!  Eli pääsin Kouvolan tulevaan Gina Tricottiin extraajaksi!! Mä oon niin onnellinen! Ei oo parempaa paikkaa kun se. Ens kuussa kun se avataan niin kaikki sinne sitten! ;)

-Jasmin

Ei kommentteja: